۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
۵۰۰ تن مرغ از مرغداران ایلام خریداری می شود
معاون استاندار ایلام:

۵۰۰ تن مرغ از مرغداران ایلام خریداری می شود

ایلام - نعمتی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: برای حمایت از مرغداری های استان، ۵۰۰ تن مرغ از مرغداران استان ایلام خریداری می شود

به گزارش بازار، حیدر نعمتی ظهر روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام اظهار کرد: استان ایلام با تولید ۵۲ هزار تن گوشت مرغ یکی از قطب های اصلی تولید مرغ در کشور است.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین مسائل به وجود آمده در سال جاری نوسان قیمت مرغ در استان بوده که باعث مشکلات برای مرغداران سطح استان شده است.

معاون استاندار با اشاره به اینکه برای حمایت از مرغداران استان با همکاری امور دام استان، مرغ از مرغداری های استان خریداری و ذخیره سازی می شود، افزود: قرار است ۵۰۰ تن مرغ از مرغداران استان خریداری و ذخیره سازی شود.

نعمتی ادامه داد: تاکنون از این میزان توافق انجام شده بیش از ۱۶۵ تن مرغ خریداری شده است.

وی با اشاره به مشکلات مرغداران استان در بحث تامین نهاده های دامی، بیان کرد: تمامی مشکلات مرغداران استان اعم از خرید و نهاده های دامی باید بررسی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام عنوان کرد: شرکت هایی که ارز دولتی دریافت و نهاده توزیع نمی کنند، توسط اتحادیه باید ظرف یک هفته معرفی تا مدارک و مستندات آنها به دستگاه قضا اعلام شود.

کد خبر: ۲۰٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha