مردم نگران سرنوشت کسب و کار خود در اینترنت هستند| فیلترینگ باید برداشته شود
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

مردم نگران سرنوشت کسب و کار خود در اینترنت هستند| فیلترینگ باید برداشته شود

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: فیلیترینگ باید برداشته شود چرا که بیش از یک میلیون نفر شغل مستقیم و بیش از ۳ میلیون نفر شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد کرده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، امانقلیچ شادمهر در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن هتک حرمت به مرجعیت اسلام و قرآن عظیم الشأن و نیز رفتار نابخردانه پارلمان اروپا را که نشان از اسلام هراسی و ایران هراسی دارد، گفت: سپاه مایه افتخار و مظهر آرامش و ظلم ستیزی و حافظ کیان اسلامی و امنیت منطقه است.

نماینده مردم گنبدکاووس ادامه داد: نابرابری فرصت های شغلی و عدم امنیت شغلی، رنجی است که جامعه غرب زده ما را گرفتار کرده است. صدای کسانی باشیم و باشید که صدایشان به جایی نمی رسد؛ مانند معلمان خرید خدماتی که در مناطق کم برخوردار مرزی و عشایری و مربیان قرآن و پیش دبستانی و صدای کارکنان و کارگزاران شرکتی دستگاه های اجرایی که با حداقل حقوق بیشترین کارایی را دارند. امروز ما باید صدای بی قدرتان جامعه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز داشتن اینترنت به ویژه اینترنت پرسرعت برای مردم از نان شب هم واجب تر است، افزود: فیلیترینگ باید برداشته شود چرا که بیش از یک میلیون نفر شغل مستقیم و بیش از ۳ میلیون نفر شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد کرده است، مردم نگران سرنوشت کسب و کار خود هستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه و دولتمردان عنوان کرد: راه نجات کشور از برنامه توسعه ملی واقعی می گذرد نه با دستکاری واقعیت ها، نه با آمار و ارقام دروغین و آگاهی کاذب، نه با ژست و شعار، بلکه توسعه ملی با درک واقعیت های جامعه امکانپذیر است. اصرار بر روش های تجربه شده و پرهزینه و ناکارآمد، بحران را عمیق تر می کند.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای رئیس جمهور و نمایندگان عزیز قائلم، می گویم که هیچ شخصی در ایران حق ندارد تصمیم های شخصی بگیرد که رنج و سختی اش به مردم بماند، حتی قبوض نامتعارف برق و گاز که زندگی مردم را تحت شعاع قرار داده و همچنین بحران ها که از حد متعارف فراتر رفته و فراگیر شده است.

شادمهر اظهار کرد: راه حل با مشارکت دانایان و رفتن به سوی برنامه کارآمد است، مسئولان بدانند در جامعه ما چه می گذرد، غالب مردم دچار سرگشتگی هستند، با درک واقعیت ها مردم دیگر به خیال پردازی ها و اوهام خنده دار می خندند و جوانان و زنان جامعه حس بی آینده بودن کرده اند. مهلک ترین پدیده حس بی آینده بودن است. جوانان و زنان جامعه را از قطار پیشرفت جا نگذاریم. گسل های میان نسلی و طبقاتی از معشیت برخاسته از تصمیم گیری غیرعقلانی مدیران است. یکبار هم که شده به جای متهم کردن دیگران خودتان را در برابر وجدانتان محکوم کرده و دست از روش های غلط بردارید.

وی افزود: مردم را همواره در آتش تغییر رفتارتان سوزانده اید، باور کنید که دیگر این همه تورم و دلار در نوسان، کمبود دارو و گرانی پهنه وسیعی از زندگی جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده است. برنامه کارآمد، دیپلماسی فعال و ثبات باید بازگردد.

کد خبر: ۲۰۲٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha