۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
۸۸ درصد برنامه اشتغال در مازندران محقق شده است
مدیر کارآفرینی تعاون مازندران:

۸۸ درصد برنامه اشتغال در مازندران محقق شده است

ساری- عبدی، مدیر کارآفرینی و اشتغال تعاون مازندران با اشاره به تعهد ایجاد شغل برای ۵۳ هزار نفر در استان گفت: تاکنون ۸۸ درصد این برنامه محقق شده است.

رضا عبدی در گفتگو با خبرنگار بازار اشتغال را مقوله ای فراگیری دانست و گفت: اشتغال بازتاب و کارکرد ارکان مختلفی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه است و طبق مصوبه شورای عالی اشتغال مقرر شد هر یک از دستگاه ها و سازمان ها برنامه های اشتغال خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به کسب سهمیه اشتغال در استان ها اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای ۵۳ هزار نفر در استان هدفگذاری شده و و تاکنون ۸۸ درصد برنامه اشتغال تاکنون محقق شده است.

عبدی با عنوان این که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری تمامی برنامه اشتغال تعهد شده عملیاتی شود،گفت: برای ایجاد اشتغال در استان تسهیلات مختلفی از سوی دستگاه ها پرداخت شده است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال تعاون مازندران گفت: بیش از دو هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب ماده ۱۶ برای استان درنظر گرفته شده و ۳۰ درصد از این اعتبارات به بسیج سازندگی و مابقی به دستگاه های مختلف داده شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد اعتبارات و تسهیلات برای طرح های تعاونی درنظر گرفته شده است، گفت: جامعه هدف دستگاه های مختلف برای دریافت تسهیلات در حال شناسایی هستند و برای خوداشتغالی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات داده می شود.

کد خبر: ۲۰۲٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha