۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
 طرح «روستا تعاون» در  ۱۱۹ روستای زنجان اجرا می شود
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان:

طرح «روستا تعاون» در ۱۱۹ روستای زنجان اجرا می شود

زنجان - یوسفی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان گفت: در زنجان بیش از ۱۱۹ روستا برای طرح «روستا تعاون» انتخاب‌ شده است.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار به طرح «روستا تعاون» اشاره کرد و گفت: «روستا تعاون» یکی از طرح‌هایی است که در قالب اشتغال فراگیر تهیه‌ شده و در این زمینه اقدامات متعددی در استان انجام‌ شده است.

وی  با بیان اینکه در استان زنجان بیش از ۱۱۹ روستا برای طرح «روستا تعاون» انتخاب‌  شده است، اظهار کرد: اقدامات اولیه برای تشکیل تعاونی‌های مورد نظر انجام‌ شده است. 

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان گفت: با ایجاد این تعاونی ها زمینه اشتغال برای بیش از هزار و ۵۳۲ نفر در روستاهای استان زنجان فراهم شده است. 

یوسفی با بیان اینکه روستاها یکی از پایگاه‌های فعال برای ظرفیت‌های تولیدی و اشتغالی هستند، تاکید کرد: هدف از اجرای طرح «روستا تعاون» توسعه اقتصادی روستاها است.

وی ابراز کرد: جلوگیری از مهاجرت روستائیان و ایجاد مشاغل مولد از جمله اهداف اجرای طرح «روستا تعاون»  است و تا کنون هم این طرح در استان به خوبی اجرا شده است. 

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان، تاکید کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی طرح روستا تعاون اجرا می‌شود  و هدف این تعاونی‌ها، فراهم کردن زمینه توسعه و اشتغال در روستاها است. 

کد خبر: ۲۰٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha