۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
توسعه ۱۰۲۴ پورت مخابراتی در شهرستان سقز
طی سال جاری صورت گرفت؛

توسعه ۱۰۲۴ پورت مخابراتی در شهرستان سقز

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ظرفیت سازی یک هزار و ۲۴ پورت مخابراتی در شهرستان سقز صورت گرفته و شرایط واگذاری در سرویس‌های مخابراتی نیز تسهیل شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه تحقق پروژه های مخابراتی از استراتژی های منطقه برای اجرا و عملیاتی نمودن فعالیت های فنی است، افزود: ظرفیت سازی یک هزار و۲۴ پورت مخابراتی در سال جاری قابل تامل و چشمگیر است.

وی ضمن تشریحِ روند و اجرای این پروژه ها، اظهارداشت: توسعه و ظرفیت سازی پورت های جدید اینترنت پرسرعتِ ADSL, VDSL و همچنین تلفن ثابت به منظور واگذاری و ارائه سرویس‌های مذکور به متقاضیان در کوتاه ترین زمان همواره از جمله اهداف مخابرات منطقه در راستای پاسخگویی به مطالبات مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری خواهد بود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: از تعداد ‌هزار و ۲۴ پورت فوق، ۱۲۸پورت برای سرویس ADSL، ۱۲۸ پورت برای سرویس VDSL و بقیه پورت های نیز در حوزه تلفن ثابت ظرفیت سازی شده است.

حکمت با اشاره به سرمایه‌گذاری و تامین تجهیزات لازم برای اجرای این پروژه، اعلام کرد: بیش از ۶۰ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برای این پروژه که در قالب ۱۱ نقطه طرح در سطح شهرستان سقز به اجرا درآمد، سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی یادآور شد: مخابرات منطقه بر اساس برنامه‌های ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران در توسعه و واگذاری پورت‌های اینترنت مخابرات موفق عمل کرده است که کسب جایگاه مطلوب در تحقق این شاخص موید این مهم است.

وی بیان کرد: صرف و هزینه اعتبارات اختصاص یافته و استفاده حداکثری از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود به صورت منطقی با تدوین برنامه ریزی های کارشناسی شده و تلاش و همت همکاران منطقه در خصوص اجرایی نمودن آنها نقش تاثیرگذاری در رسیدن به اهداف شاخص‌های تعیین شده دارند که مورد توجه این منطقه قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۰۲٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha