۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
همایش فرصت های هواپیمایی و فرودگاهها برگزار می شود
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری:

همایش فرصت های هواپیمایی و فرودگاهها برگزار می شود

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از برگزاری نخستین هم اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌ها در تاریخ ۱۹ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش بازار، حسن خوشخو گفت: این هم اندیشی با هدف آسیب شناسی و تبادل راهکار و ایده در خصوص امور مشترک ایرلاین و فرودگاه روز ۱۹ بهمن برگزار می‌شود.

وی افزود: راهکارهای ایجاد توازن بین ایمنی و اقتصاد عملیات هوانوردیبرای رسیدن به رشد پایدار و همچنین راهکارهای افزایش بهره وری و خدمات فرودگاهی وکاهش زمان تاخیر در عملیات فرودگاهی و فرودگاه هوشمند از جمله محورهای هم اندیشی مذکور به شمار می‌رود.

به گفته خوشخو، عملکرد مشترک عملیات پرواز با حوزه ناوبری هوایی و فرودگاهی، مقررات هوانوردی و بررسی چالش‌های مقرراتی در عملکرد مشترک، رویکرد پیشگیرانه در وقوع حوادث و سوانح در محیط فرودگاه و ایمنی پرواز و سیستم‌های مونیتورینگ فرودگاهی از دیگر محورهای هم اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه هاست.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: در این هم اندیشی طرح اضطراری و سرویس امداد و نجات، طرح‌های پروازی و سطوح بی خطری پرواز، مدیریت جریان ترافیک هوایی، هواشناسی و سرویس‌های هواشناسی و همچنین نقش عوامل انسانی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۲۰۲٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha