۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
عرضه ارقام مختلف برنج در بورس فراگیر می شود
در گفتگو با بازار؛

عرضه ارقام مختلف برنج در بورس فراگیر می شود

آمل- یزدان پناه، مدیرعامل مرکز تجارت برنج ایران با اشاره به عرضه طارم و فجر در بورس کالای کشاورزی گفت: در تلاش هستیم تا عرضه ارقام مختلف برنج در بورس فراگیر شود.

اسماعیل یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به عرضه برنج کیفی طارم و فجر در بورس کالای کشاورزی اظهار داشت: در تلاش هستیم تا ارقامی که پرمحصول بوده و تولیدات زیادی دارند، در بورس عرضه شود.

وی با بیان این که در آینده عرضه واریته های برنج در بورس فراگیر می شود، گفت: اکنون طارم، طارم هاشمی وفجر در بورس عرضه می شود و برای ورود ندا و شیرودی نیز در بورس در حال برنامه ریزی هستیم.

وی درباره قیمت گذاری کالا در بورس با عنوان این که در بورس کالای کشاورزی کالاهای مختلفی عرضه می شود، افزود: با تلاش های صورت گرفته موفق شدیم از سال گذشته برنج را وارد بورس کالای کشاورزی کنیم تا معامله شود.

یزدان پناه با بیان این که وجه برنج به صورت نقد به کشاورزان پرداخت می شود، گفت: کشاورزان با عرضه برنج در بورس می توانند محصول را در مناطق مختلف کشور به فروش رسانند.

مدیرعامل مرکز تجارت برنج ایران با اظهار این که مکانیزم تعریف شده در بورس دقیق است، گفت: برنجی که قرار است عرضه شود آمازیش و براساس پارامترهای میفی در بورس پذیرش می شود.

وی با بیان این که کشاورزان برای عرضه برنج باید دارای کد بورسی باشند و آن را از کارگزاری های دریافت کنند، گفت: کشاورزان برنج نمونه را به مرکز برنج تحویل می دهند و پس از تائید در بورس عرضه خواهد شد و به محض فروش، وجه در حساب بورسی کشاورز واریز می شود.

کد خبر: ۲۰۱٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha