۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
شکل گیری الگوی نزولی برای زیلیکا | مراقب ریزش احتمالی باشید
تحلیل بازار رمز ارزها؛

شکل گیری الگوی نزولی برای زیلیکا | مراقب ریزش احتمالی باشید

توکن زیلیکا یک الگوی سر و شانه نزولی تشکیل داده که می تواند منجر به اصلاح عمیق قیمت شود.

به گزارش بازار؛ قیمت رمزارز زیلیکا صبح روز دوشنبه در مرحله تثبیت باقی ماند که ناشی از اصلاح قیمت بیت کوین به زیر ۲۳ هزار بوده است.

قیمت توکن زیلیکا صبح امروز با قیمت ۰.۰۲۸ دلار معامله شد که اندکی کمتر از بالاترین قیمت اول خود، یعنی ۰.۰۲۸ دلار است. درست مانند سایر ارزهای دیجیتال، توکن ZIL نیز از ابتدای سال ۲۰۲۳ با افزایش قیمت روبرو شده و حدود ۸۲ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمت خود در سال ۲۰۲۲ قرار دارد.

پیش بینی قیمت زیلیکا

Zilliqa price


حرکت صعودی قوی زیلیکا منجر به افزایش قیمت این رمزارز به ۰.۰۳۰۷ دلار در ۱۶ ژانویه شد. این یک سطح قیمت از این جهت مهم است که بالاترین نقطه از ۸ نوامبر ۲۰۲۲ به این سو محسوب می شود.

اما در حال حاضر، نمودار چهار ساعته قیمت نشان می دهد که حرکت صعودی در حال از دست دادن قدرت خود است. در واقع، قیمت زیلیکا چیزی شبیه به الگوی سر و شانه تشکیل داده که در نمودار بالا به رنگ آبی نشان داده شده است. این یکی از بهترین الگوهای معکوس در تحلیل تکنیکال است.

علاوه بر این، نگاه دقیق تر به رفتار الگوی قیمت نشان می‌دهد که همزمان، یک الگوی دوتایی با قیمت ۰.۰۲۸ دلار تشکیل شده که یقه آن روی ۰.۰۲۶ دلار قرار دارد که می تواند منجر به شکست نزولی قیمت شود.

اگر این اتفاق بیفتد، پیش‌بینی قیمت بعدی زیلیکا نشانگر کاهش قیمت این ارز تا ۰.۰۲۳ دلار است که بالاترین نقطه قیمت در ۵ دسامبر محسوب شده و حدود ۱۵ درصد کمتر از سطح فعلی قیمت آن است.

سناریوی جایگزین این است که گاوهای بازار بتوانند با شکست قیمت ۰.۰۲۸ دلار به بالای قسمت بال و شانه راست حرکت کنند. اگر این اتفاق رخ دهد، الگوی نزولی قیمت ابطال شده و سپس به سمت مقاومت کلیدی ۰.۰۳۰ دلار حرکت خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۰۱٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha