۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
جمع آوری ۵۹۰۰ انشعاب غیرمجاز برق در فارس
معاون توزیع برق فارس خبر داد؛

جمع آوری ۵۹۰۰ انشعاب غیرمجاز برق در فارس

شیراز- معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق فارس با اشاره به اینکه انشعاب‌های غیرمجاز و سرقت برق از معضلات جدی است، گفت: تا پایان دی ماه پنج هزار و۹۰۰ انشعاب غیرمجاز جمع آوری شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، علی‌رضا اسکندری یکشنبه دوم بهمن، با بیان اینکه علیرغم پایش مداوم و برخورد قانونی و مستمر با تخلفات حوزه برق، انشعاب غیرمجاز و سرقت انرژی از معضلات صنعت برق محسوب می‌شود، گفت: این مسائل علاوه بر وارد کردن صدمات سنگین به تجهیزات شبکه توزیع، شرایط غیرایمن و مخاطره آمیزی در زمینه تامین برق و بروز حوادث انسانی ایجاد می‌کند.

وی افزود: با هدف رفع شرایط غیرایمن، صیانت از حقوق عامه، کاهش تلفات و افزایش پایداری شبکه، پایش استفاده غیرمجاز از شبکه و سرقت انرژی برق در دستور کار بوده و تا پایان دی‌ماه امسال، پنج هزار و ۹۰۰ انشعاب غیرمجاز جمع‌آوری و زمینه جلوگیری از هدرروی ۲۹ میلیون کیلوولت ساعت انرژی برق فراهم شده است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: سال گذشته نیز در مجموع ۶۶۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز در محدوده تحت مدیریت این شرکت جمع‌آوری و از این تعداد ۶۷۰ فقره به انشعاب قانونی و مجاز تبدیل شد.

اسکندری کاهش تلفات برق، جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، بهبود بهره‌برداری شبکه‌های برق و افزایش رضایتمندی مشترکان را از مزایای جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز بیان و اضافه کرد: طی ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲۵ درصدی در جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز و تبدیل اینگونه انشعاب‌ها به مجاز بوده‌ایم.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس با تاکید بر اینکه این شرکت آماده واگذاری انشعابات قانونی و مجاز به مشترکان جدید و رسیدگی به درخواست های تامین برق مورد نیاز متقاضیان در بخش های مختلف است، گفت: از همه مردم درخواست داریم در صورت مشاهده تخلف در زمینه انرژی موارد را از طریق راه‌های ارتباطی مختلف، اطلاع رسانی کنند.

کد خبر: ۲۰۱٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha