۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
احصای مشکلات شرکت‌های دانش بنیان فارس در ۵ بخش
استاندار فارس خبرداد؛

احصای مشکلات شرکت‌های دانش بنیان فارس در ۵ بخش

شیراز- استاندار فارس گفت: عمده‌ترین مشکلات شرکت‌های دانش بنیان استان در پنج بخش احصا و مقرر شده تا مشکلات موجود در زمان کوتاهی برطرف شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در سومین میز خدمت بررسی مشکلات شرکت‌های دانش بنیان فارس بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که شرکت‌های دانش بنیان در استان فارس دارند این مشکلات را می‌توان به پنج بخش تقسیم بندی کرد.

وی بیان کرد: مشکلات موجود در حوزه دریافت تسهیلات، اختصاص فضای فیزیکی، مشکلات موجود در حوزه تأمین اجتماعی و مالیات عناوین مشکلاتی است که شرکت‌های دانش بنیان در استان فارس دارند.

استاندار فارس افزود: برخی از واحدهای دانش بنیان نیز با توجه به نوع فعالیتی که دارند با سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دارای مشکل هستند که مقرر شده تا تمامی دستگاه‌های متولی در این بخش بیشترین هماهنگی را با شرکت‌های دانش بنیان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این میز خدمت در راستای رفع موانع پیشرفت، توسعه و ادامه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان فارس برپا شد، افزود: در این میز خدمت مقرر شد پس از تأیید پارک علم و فناوری تسهیلات از محل‌های مختلف به شرکت‌ها پرداخت شود.

کد خبر: ۲۰۱٬۸۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha