۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
احیا و رفع مشکل ۲۹ واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی در همدان
دادستان همدان عنوان کرد:

احیا و رفع مشکل ۲۹ واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی در همدان

همدان - دادستان همدان از احیا و رفع مشکل ۲۹ واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی خبر داد و گفت: مشکلات ۲۶ واحد تولیدی برطرف و سه واحد تولیدی به طور کامل احیا شد و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان؛ حسن خانجانی موقر حمایت از فعالان عرصه تولید را از تأکیدات رهبر انقلاب عنوان کرد و گفت: تلاش برای رفع موانع تولید جزء مهمی از اولویت ها و سیاست های قوّه قضاییه است.

وی اظهار کرد: با این رویکرد و به منظور حمایت از حقوق عامه، پیگیر مطالبات و خواسته های تولیدکنندگان به منظور ارایه راهکارهای قانونی برای رفع مشکلاتشان هستیم تا جایی که در سال جاری برخی از مشکلات قابل توجه ۲۶ واحد تولیدی برطرف و سه واحد تولیدی نیز به طور کامل احیاء شد و به چرخه تولید بازگشت.

دادستان همدان تصریح کرد: با جان گرفتن این سه واحدی تولیدی، بیش از ۱۰۰ کارگر با بازگشت به کارخانه فعالیت خود را از سر گرفتند و نان آور خانواده هایشان شدند.

خانجانی موقر از برگزاری مستمر جلسات و نشست های متعدد در قالب ستاد اقتصادی مقاومتی با فعالان عرصه تولید برای اخذ تدابیر لازم خبر داد و عنوان کرد: همچنین در سال جاری برای شناسایی مشکلات کارخانه های استان، ۱۰ مورد بازدید میدانی توسط این دستگاه انجام گرفت.

کد خبر: ۲۰۱٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha