۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹
لایحه بودجه سال آینده تورم‌زاست| نگرانی بابت کسری و ناترازی بودجه ۱۴۰۲
عضو کمیسیون تلفیق در گفت‌وگو با بازار؛

لایحه بودجه سال آینده تورم‌زاست| نگرانی بابت کسری و ناترازی بودجه ۱۴۰۲

بوشهر- رضایی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه بودجه سال آینده کشور تورم‌زاست گفت: لایحه بودجه می‌تواند منجر به کسری بودجه و ناترازی و بلاتکلیفی پروژه‌ های دولت شود.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، جلسات زیادی برگزار کرده‌اند و امیدوارم به گونه‌ای عمل کنیم که بهترین تصمیمات برای بودجه گرفته شود.

وی افزود: کمیسیون تلفیق نیز با دقت و حساسیت به بررسی لایحه بودجه سال آینده کشور پرداخته و البته بنده در مورد کلیات لایحه بودجه رای منفی دادم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از دلایل مخالفتم با کلیات لایحه بودجه، غیر قابل تحقق بودن منابع آن است که می‌تواند منجر به کسری بودجه و ناترازی و بلاتکلیفی وعده‌ها و پروژه‌های دولت شود.

رضایی با بیان اینکه لایحه بودجه سال آینده تورم‌زاست تصریح کرد: شیوه افزایش حقوق کارکنان دولت در لایحه بودجه ناعادلانه است که امیدوارم با بررسی دقیق شاهد احقاق حقوق کارکنان باشیم.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های مهم در استان بوشهر و شهرستان دشتستان مورد توجه و تاکید قرار دارد و برای تامین منابع مالی طرح‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان سال‌ها در انتظار ردیف بودجه مستقل بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، بحمدالله در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، دارای ردیف بودجه است.

کد خبر: ۲۰۱٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha