۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
صادرات صنایع چوبی از مازندران به کشورهای همسایه
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

صادرات صنایع چوبی از مازندران به کشورهای همسایه

ساری- موسوی، مدیر صنایع چوب و رزین در مازندران گفت: در تلاش هستیم تا اولین محموله صنایع چوبی را از استان سال آینده به کشورهای همسایه و بازار جهانی صادر کنیم.

جعفر موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که کار رزین و چوب را چندسالی شروع کرده ام، گفت: انواع گلدان، جای شمعی و غیره را تولید می کنیم.

وی با بیان این که چهار سال دوره آموزشی در صنایع چوب را فرا گرفتم، افزود: تولید میز عسلی، اداری، آینه های دکوری و مبلمان خانگی از جمله طرح ها و کارهایی است که تاکنون انجام داده ایم.

وی با اظهار این که در تلاش هستیم تا برای صادرات محصولات نیز برنامه ریزی کنیم، گفت: محصولات تولیدی بازارهای جهانی خوبی دارد و در سال آینده اولین محموله صنایع چوبی را صادر خواهیم کرد.

این تولیدکننده یادآور شد: چوب های زیتون را بیشتر از منطقه رودبار گیلان تامین می کنیم و برای تولید محصولات نیز از این گونه چوبی استفاده می شود.

مدیر صنایع چوبی مازندران با اشاره به اقبال هنرجویان از رشته صنایع چوبی گفت: این رشته تولیدی دارای بازار خوبی بوده و استقبال از آن بالا است و فروش محصولات در بستر اینترنتی نیز از جمله فعالیت ها است.

وی خواستار حمایت مسئولان و رفع موانع فراروی صادرات محصولات صنایع چوبی شد.

کد خبر: ۲۰۱٬۶۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha