۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
محموله‌های کانتینری از اروپا با ریل به تهران می‌رسد
مدیرعامل یک شرکت حمل و نقل ریلی:

محموله‌های کانتینری از اروپا با ریل به تهران می‌رسد

پوربرخورداری، مدیرعامل یک شرکت حمل و نقل ریلی با اعلام خبر موفقیت آمیز بودن حمل آزمایشی یک دستگاه کانتینر از آلمان به تهران از طریق خطوط ریلی گفت: طرح حمل ریلی کالاها از اروپا به ایران، عملا وارد مرحله اجرایی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، مدیرعامل یک شرکت حمل و نقل ریلی با اعلام خبر موفقیت آمیز بودن حمل آزمایشی یک دستگاه کانتینر از آلمان به تهران از طریق خطوط ریلی گفت: با موفق بودن این آزمایش، طرح حمل ریلی کالاها از اروپا به ایران، عملا وارد مرحله اجرایی می‌شود.

امین پوربرخورداری، با اشاره به اهمیت موضوع لجستیک و حمل و نقل در مراودات تجاری بین کشورها و نیاز کشورمان به یافتن راهی مطمئن برای مبادله کالاها بویژه در شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا افزود: اگر چه مطالعات این اقدام، با بازگشت تحریم‌های یکجانبه علیه کشورمان متوقف شده بود، اما باتوجه به مشکلات پیش آمده برای صنایع و کسب و کارهای فعال در کشور تصمیم گرفتیم تا با برقراری ارتباطات مثبت با یک شرکت لجستیکی معتبر در اروپا و همچنین یک شرکت بین المللی فعال در حمل و نقل ریلی کشور ترکیه، این طرح را عملیاتی کنیم.

مدیرعامل این شرکت افزود: پس از طی مراحل مطالعاتی و رایزنی‌های مورد نیاز، وارد مرحله اجرایی این طرح شدیم که در حال حاضر یک رام قطار شامل محمولات کانتینری از دو مبدا آلمان و اسپانیا به ترکیه رسیده و به زودی وارد ایران خواهد شد.

پوربرخورداری با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده حمل محمولات صادراتی به مقاصد کشورهای اروپایی به صورت ریلی نیز عملیاتی شده و این روند پس از مهار ویروس کرونا، توسعه یابد.

کد خبر: ۲۰٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha