۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
اشتغال پایدار مهمترین هدف تسهیلات اشتغالزایی است
نماینده مردم پارس آباد در مجلس:

اشتغال پایدار مهمترین هدف تسهیلات اشتغالزایی است

نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: تلاش شبانه‌روزی و استفاده از ظرفیت موجود در شهرستان پارس‌آباد زمینه و بستر لازم برای تحقق اشتغال پایدار را فراهم کرده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عباس جهانگیرزاده، نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون فرماندار و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس‌آباد در بازدید از طرح اشتغال موفق در سطح شهرستان با قدردانی از کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس‌آباد گفت: اشتغال پایدار مهمترین هدف تسهیلات اشتغالزایی است.

وی افزود: تلاش شبانه‌روزی و استفاده از ظرفیت موجود در شهرستان زمینه و بستر لازم برای تحقق اشتغال پایدار را فراهم کرده است.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این کارآفرینان موفق باید همه‌جانبه مورد حمایت قرار بگیرند، گفت: کمیته امداد علاوه بر ارائه تسهیلات برای اشتغالزایی باید، در فرآیند اجرای این طرح‌ها هم نظارت کافی داشته باشد تا منجر به اشتغال واقعی و کارآفرینی شود.

جهانگیرزاده افزود: مقام معظم رهبری در شرایط حساس اقتصادی کشور با طرح شعار "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی" همه مسئولان را به سمت حرکت راهبردی در تقویت نظام تولید با محوریت دانش‌بنیان سوق داد تا کشور در این مقطع خطیر در گذر از تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن بتواند به سمت خودکفایی سوق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: ما در بخش کشاورزی به تولید دانش‌بنیان بذر و سایر نهادهای بخش کشاورزی اعم از زراعت، باغبانی و تولید محصولات دامی نیاز داریم تا بتوانیم در کنار افزایش تولید، بهره‌وری و تولید ناخالص را در این حوزه ارتقا دهیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با قدردانی از تلاش ایستگاه‌های تحقیقاتی در بخش کشاورزی اضافه کرد: انتظار می‌رود در سطح ملی و استانی تولید بذور متناسب با اقلیم و شرایط جوی استان‌ها مورد توجه قرار گرفته تا افزایش تولید محصولات با ارزش و استراتژیک را در تأمین نیاز داخلی و حتی گوش چشمی به صادرات این محصولات شاهد و ناظر باشیم.

جهانگیرزاده وظیفه خطیر سازمان‌ها و نهادهای دولتی و فعالان بخش خصوصی را در تحقق شعار سال یادآور شد و بیان کرد: باید مسئولان برنامه‌ریزی دقیقی را در تحقق منویات مقام معظم رهبری داشته باشند تا با سپردن کارها به جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی خلاق، نوآور و فناور بتوان در عرصه تولید بیش از گذشته موفق عمل کرد.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال پایدار و تأمین مسکن مددجویان جز اولویت‌های اساسی باشد و با همراهی دستگاه‌های اجرایی و مردم با کمیته امداد بتوان اتفاقات خوبی را رقم زد.

کد خبر: ۲۰۱٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha