۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
تجمع مسافران پرواز کیش جلوی درب سازمان هواپیمایی

تجمع مسافران پرواز کیش جلوی درب سازمان هواپیمایی

­مدیر کل دفتر نظارت بر شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی گفت: دیروز ۴۰ نفر از مسافران شرکت هواپیمایی آتا به دلیل لغو پرواز جلوی درب سازمان هواپیمایی تجمع کردند.

به گزارش بازار، محمدرضا بلبلی درباره تاخیر هواپیمای شرکت هواپیمایی آتا گفت: این شرکت هواپیمایی به دلیل نقص فنی اعلام لغو پرواز کرد به همین دلیل مسافران برای تعیین تکلیف به سازمان هواپیمایی مراجعه کنند.

بلبلی افزود: به دنبال تشکیل یک کارگروه تخلفات شرکت‌های هواپیمایی هستیم.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی آتا هم گفت: دیروز به دلیل نقص فنی هواپیمای مسیر تهران کیش با تاخیر ۶ ساعته مواجه شده است.

سهیل قیاسی افزود: در این مدت از مسافران دوبار پذیرایی گرم در سی آی پی فرودگاه مهرآباد صورت گرفت و با پرواز جایگزین عازم کیش شدند و همچنین مسافران از پرداخت خسارت ۵۰ درصدی برخوردار شدند.

بر اساس آئین نامه حقوق مسافر نماینده شرکت هواپیمایی هنگام تاخیر و یا لغو پرواز باید برای پاسخ گویی به میان مسافران برود و از آنجا که نماینده شرکت هواپیمایی مذکور پاسخگو نبود، مسافران برای بیان اعتراض خود جلوی درب سازمان هواپیمایی تجمع کردند که پس از این تجمع نمایندگان شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه مهرآباد به میان مردم برای پاسخگویی آمدند.

کد خبر: ۲۰۱٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 6
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      5 0
      همش دروغه، هفته پیش ۳بار پروازم لغر شد بدون هیچ عذرخواهی و دلیل مشخصی و ۳ بار پرواز مجدد با نرخ بیشتر خریداری کردم، قبلا هواپیمایی جایگزین یکرد کنسلیها رو جدیدا بیخیال شدن و ول کردن متاسفانه!!!!!!
    • اکرم IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      1 0
      دولت باید از این افراد که سرمایه گذاری تو کیش می‌کنند وسود کلانی می‌برند وبرچهای آنچنانی می‌سازند ازاین افراد بخواهد که چند تا هواپیما بخرند وتو فرودگاه کیش بزارند این بهترین کاراست که باید انجام بدهند چطور این همه سرمایه گذاری می‌کنند وجود می‌برند به فکر مردم هم باید باشند
    • اکرم IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      1 0
      میکامال تو کیش شده متری یک میلیارد چطور این همه سرمایه داشته باشند وهر روز مردم برند جونشونا به خطر بندازند باید دولت بخواهد ازشون تا هواپیما بخرند بزارند تو فرودگاه کیش برای رفاه مسافران
    • مانیا IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      پرواز آتا کیش به مشهد جمعه هفته گذشته ۲۳ دی ساعت ۳ بعد از ظهر هم اول گفتن تاخیر داره ساعت ۳ نیمه شب پرواز لغو شده
    • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 0
      ۲۹ بهمن پرواز تبریز کیش ۵/۵ ساعت تاخیر داشت هیچ مسیولی هم پاسخگو نشد حتی ما که ۲۲ نفر از شهرستان امده بودیم از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۷/۵ در فرودگاه به انتظار نشستیم
    • مهدی مرادی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 0
      تاریخ ۱ بهمن یعنی ریروز هم پرواز کیش به تهران هواپیمایی کیش ایر با ۶ ساعت تاخیر از ساعت ده شب به ۳/۴۵ صبح فردا پرواز کرد و مسافرین نیمه شب در فرودگاه کیش سرگردان موندن .. بنده ۴ خانواده و ۱۵ مسافر زن و بچه سرگردان تا نیمه شب موندیم .. جالب اینجاست نه هواپیمایی کیش و نه سهزمان هواپیمایی پاسخو بودن .. الان جبران خسارت ما با کیه؟