برگزاری نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی؛ از امروز

برگزاری نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی؛ از امروز

­سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن (میدکس) از امروز تا ۲ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، این نمایشگاه با حضور ۱۹۵ شرکت داخلی و ۳ شرکت خارجی از کشورهای چین، ایتالیا و کره در فضای نمایشگاهی به وسعت ۲۴ هزار متر مربع برپا شده است.

براساس این گزارش؛ گروه‌های کالایی همچون انواع پارکت، کفپوش و دیوارپوش، انواع کاغذ دیواری، پرده، موکت، نورپردازی و تجهیزات روشنایی، لوازم اداری و خانگی، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی، تفریحی و کالاهای هنری در نمایشگاه بین‌المللی میدکس حضور دارند.

همچنین تجهزات مبلمان و سایر لوازم دکوراسیون، طراحی استخر، سونا، دکوراسیون آشپزخانه، سیستم‌های کنترل خودکار، درب و شیشه و پنجره، شیشه و محافظ‌های خورشیدی، فضاهای سبز و گل و گیاه، تجهیزات خاص آبیاری و آبنما، پوشش‌های نما و محوطه، مبلمان باغی، پوشش‌ها و طرح‌های ویژه بام، خانه‌های پیش ساخت چوبی و بتنی، سرامیک، کاشی و پوشش‌های کف، پوشش‌های دیوار و سقف، سنگ‌های تزئینی، سیستم‌های پالایش تصفیه هوا از دیگر گروه‌های کالایی به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود در زمینه معماری بهره می‌گیرند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن (میدکس) از امروز ۲۹ دی به مدت ۴ روز در سالن‌های ۳۱A-۳۱B-۳۸A-۴۴/۱ نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت ۸ الی ۱۵ میزبان فعالان، متخصصان و بازدیدکنندگان است.

کد خبر: ۲۰۱٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha