۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
شهرک گردشگری در سرعین راه‌اندازی می‌شود؛ تخفیف ۵۰ درصدی برای خبرنگاران
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

شهرک گردشگری در سرعین راه‌اندازی می‌شود؛ تخفیف ۵۰ درصدی برای خبرنگاران

اردبیل- رام، شهردار سرعین از موافقت یک سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی شهرک گردشگری در این شهر خبر داد و گفت: مراحل این طرح بزرگ در حال انجام است.

صاحبعلی رام در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به راه‌اندازی شهرک گردشگری در سرعین توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اظهار داشت: مراحل اداری و تامین زمین این شهرک در حال نهایی شدن است.

وی گفت: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سرعین و دستگاه‌های مربوطه برنامه ریزی لازم و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی این پروژه مهم را انجام داده اند وحمایت لازم راهم مبنای کار قرار می‌دهند.

شهردار سرعین بیان کرد: این شهرک گردشگری در بخش‌های هتل و شهربازی و بخش‌های ورزشی و هیجانی و تفریحی خواهد بود که نقش اساسی در رونق اقتصادی وگردشگری سرعین خواهد داشت و پروانه وجوازفنی به صورت رایگان به سرمایه گذاران ارائه می‌شود.

تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌ها و مراکز آب‌درمانی سرعین برای خبرنگاران

این مسئول گفت:در راستای حمایت از سرمایه گذاران شهرداری سرعین پروانه و جواز فنی رایگان به سرمایه گذاران برای راه اندازی هتل پنج ستاره و طرح‌های بزرگ ارائه می‌کند و روند تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی درسرعین اولویت مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر سرعین است.

رام گفت: درصدد هستیم با حمایت‌های مسئولان استان و سرعین همایش سرمایه گذاران موفق کشور را در سرعین برگزار کنیم تا از این ظرفیت برای ایجاد سرمایه گذاری‌های جدید درسرعین استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سرعین از گردشگری فصلی خارج شده و در زمستان هم شاهد حضور گردشگران در سرعین هستیم.

شهردار سرعین تصریح کرد: جلسه برگزاری جشنواره زمستانی باحضور مسئولان مربوطه برگزار می‌شود و شهرداری سرعین مصمم به برگزاری این جشنواره است که این جشنواره یکی از برنامه‌های برای خارج شدن سرعین ازتکی فصلی بودن گردشگری است.

رام گفت: در همین فصل زمستان در روزهای آخر هفته شاهد حضور گردشگران ا زجای جای ایران درسرعین هستیم وخدمات دهی مناسب به گردشگران درسرعین درفصل زمستان اولویت بوده و رویداد بین المللی ۲۰۲۳ ظرفیت مهمی برای معرفی بیشتر سرعین در دنیا است.

شهردار سرعین بااشاره به میزبانی اردبیل از رویداد بین المللی گردشگری ۲۰۲۳ گفت: این رویداد فرصتی بزرگ برای معرفی جاذبه‌های تاریخی وفرهنگی وگردشگری هرچه بیشتر سرعین در دنیا است ودراین راستا از تمام ظرفیت استفاده می‌کنیم.

رام بیان کرد: در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری سرعین در نمایشگاه بین المللی گردشگری که ۱۸ تا ۲۱ بهمن در تهران برگزار خواهد شد حضور خواهیم یافت و در این راستا باحضور مسئولان سرعین و سرمایه‌گذاران وشهرداری واعضای شورای شهر جلسه‌ای برگزار می‌شود.

وی از اتمام مراحل نهایی راه اندازی پارک ۳۰ هکتاری در سرعین خبرداد و گفت:شهرداری واعضای شورای اسلامی سرعین باحمایت فرماندار ومسئولان استان ونمایندگان ودستگاه‌های مربوطه مصمم به راه اندازی این طرح است.

شهردار سرعین افزود: آب درمانی‌های سرعین هم برای خدمات‌رسانی بهتر و مدرن تجهیز شده‌اند تا تنوع خدمات در این آب درمانی‌ها صورت گیرد.

وی گفت: استاندار و امام جمعه اردبیل وامام جمعه سرعین و نمایندگان و فرماندار واعضای شورای شهر سرعین حمایت واهتمام ویژه‌ای برای رونق وتوسعه سرعین دارند که این امر قابل تقدیر وقدردانی است.

سرعین دومین شهر ایران در تعداد هتل

رام بیان کرد: شهرسرعین ازنظر هتل دومین شهر ایران است و این ظرفیت بزرگی برای حضور گردشگران داخلی وخارجی است به طوری که از اول امسال تاکنون به صورت میانگین حدود ۷ میلیون گردشگر به سرعین سفرکردند.

رام ایجاد زنجیره گردشگری دراستان و ماندگاری گردشگری را یکی از رویکردها عنوان کرد و گفت: در قالب تورهای گردشگری و ایجاد تفاهم نامه‌ها می‌توانیم گردشگران را برای حضور و ماندگاری در تمام شهرهای گردشگری استان سوق دهیم که برخی خیابان‌ها که مطالبه چندساله مردم بود بازگشایی شد.

شهردار سرعین گفت: بازگشایی برخی خیابان‌های سرعین که مطالبه چندساله مردم بود باهمکاری اعضای شورای اسلامی وشهرداری سرعین و دستگاه‌های مربوطه بازگشایی انجام شد که ازجمله آنها خیابان عارف وخیابان آذری وخیابان شهید نیروی انتظامی و پشت قهوه سویی مدرسه شهید محرمی است.

رام بیان کرد: این خیابان که عدم بازگشایی چند ساله‌اش موجب رنجش و اذیت شهروندان سرعین شده بود بازگشایی شد ونقش مهم هم در کاهش ترافیک در سرعین داشته است.

وی گفت:امسال حدود ۱۰ هزار متر مربع طرح سنگ فرش وحدود ۱۰ هزارتن آسفالت در سرعین اجرا شده است که درنوع خود در طول تاربخ سرعین بی سابقه بوده است.

شهردار سرعین ضمن قدردانی ازشهروندان سرعین و رسانه‌ها گفت: در راستای خدمات رسانی به شهروندان شهرداری و شورای سرعین ازهیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر: ۲۰۱٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      1 1
      سلام آقا ما از شهردار سرعین میخوایم که کوچه ما هم آسفالت کنن زمستون عذاب میکشیم شهرک اندیشه کوچه منتهی به کلانتری
    • داور IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      1 0
      باسلام خوشحالم ازاینکه یک تیتر عالی ازشهرزیبایم سرعین دیدم ولی متاسفانه اکثرا" این حرفها شعاری بیش نبوده است