۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
اعتبارات پیش‌بینی شده برای معلولان در بودجه ۱۴۰۲ حتی درصد کوچکی از مشکلات آن‌ها را رفع نمی‌کند
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس:

اعتبارات پیش‌بینی شده برای معلولان در بودجه ۱۴۰۲ حتی درصد کوچکی از مشکلات آن‌ها را رفع نمی‌کند

درخشان، نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: اعتبارات پیش بینی شده برای این قشر در لایحه بودجه ۱۴۰۲ حتی درصدی از مشکلات آن‌ها را نیز رفع نمی‌کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالناصر درخشان با اشاره به ضرورت توجه به معلولان در بودجه سال ۱۴۰۲، گفت: بودجه دارای منابعی است که باید میان همه مردم به درستی توزیع شود اما با وجود اینکه معلولان یکی از اقشار کشور و فرزند این سرزمین هستند و مانند سایر مردم باید از این منابع استفاده کنند، در بودجه اعتبار لازم برای آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران با بیان اینکه هرچند معلولان از نظر جسمی با محدودیت‌های رو به رو هستند اما توانمندی‌های بسیاری دارند، افزود: باید با تامین اعتبارات مناسب زیر ساخت‌های لازم برای بهره‌مندی معلولان از امکانات فراهم شود.

وی با بیان اینکه بی‌توجهی به معلولان درد است، اضافه کرد: طی دو سال گذشته تلاش های بسیاری برای افزایش اعتبارات مربوط به معلولان در بودجه انجام دادم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: اعتبارات پیش بینی شده برای این قشر در لایحه بودجه ۱۴۰۲ حتی درصدی از مشکلات آن‌ها را نیز رفع نمی‌کند، این در حالی است که اگر امکانات مناسب و کافی در اختیار معلولان قرار گیرد، آن‌ها می‌توانند در بسیاری از حوزه‌ها جزو افراد سرآمد باشند

کد خبر: ۲۰۰٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha