۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
مزایا و معایب خرید لایک اینستاگرام که نشنیده اید

مزایا و معایب خرید لایک اینستاگرام که نشنیده اید

اولین و مهم ترین مزیت افزایش لایک پست های اینستاگرامی خود به جلب اعتماد مشتریان اختصاص دارد.

به گزارش بازار، طبق اعداد و ارقام بدست آمده از سایت معروف اینستاگیت که در زمینه ارائه خدمات اینستاگرام فعالیت میکند، به این نتیجه رسیدم که اکثر مردم از صاحبین پیج های بیزینسی و فروشگاهی گرفته تا پیج های خصوصی تمایل به خرید لایک اینستاگرام دارند.

دلیل این حجم از تمایل به مزایای فوق العاده کاربردی خرید لایک اینستاگرام برمیگرده، خرید لایک اینستاگرام آنقدر کاربردی و مهم است که به یکی از مهم ترین کارهایی که پس از خرید پیج آماده اینستاگرام یا خرید فالوور اینستاگرام باید انجام بدهید تبدیل شده است.
در ادامه که به بررسی کامل مزایا و معایب خرید لایک اینستاگرام پرداختیم خودتان متوجه دلیل این میزان از محبوبیت می شوید.

مزایای خرید لایک اینستاگرام

مزایای خرید لایک اینستاگرام

اجازه بدین اول به بررسی مزایای انجام این کار بپردازیم بعد بریم سراغ معایبش.

جلب اعتماد مشتریان

اولین و مهم ترین مزیت افزایش لایک پست های اینستاگرامی خود به جلب اعتماد مشتریان اختصاص دارد.
مطمعنا همه تان میدانید که داشتن فالوور و لایک بالا نشان دهنده میزان اعتبار یک پیج هست، اصلا بزارید با یک مثال به درست بودن این عقیده برسیم.

فرض کنید شما قصد خرید یک لباس مجلسی شیک را دارید که فقط دو تا پیج، لباس مد نظر شما را دارند. حال با در نظر گرفتن مشخصات این دو پیج که در ادامه بهتون میگم، بگید که خریدتان را از کدام یک از این دو پیج انجام میدهید.

مشخصات پیج اول : برای مثال این پیج تقریبا ۱k فالوور دارد که تقریبا هر کدام از پست هایش حدود ۵۰ تا لایک میخورد . 
مشخصات پیج دوم : برای مثال پیج دوم تقریبا بالای ۱۰k فالوور دارد که تقریبا هر پستش حدود ۳k لایک را دارد.

صد در صد مطمعنم که شما هم مثل من پیج دوم را برای خرید انتخاب میکنید.
این انتخاب شما دلیل بر این نیست که پیج اول کلاه بردار است بلکه نشان دهنده قدرت داشتن فالوور بالا و لایک بالا در اینستاگرام است.

سخت شدن تشخیص دادن فیک بودن پیج

یکی دیگر از مزیت های خرید لایک اینستاگرام اینکه تشخیص دادن فیک بودن یک پیج رو سخت میکنه که همین موضوع باعث حفظ اعتبار ما میشه.  در ادامه بهتون میگم چه طوری. 

ما پیج آماده یا فالوور برای پیج مان میخریم که بدلیل داشتن فالوور بالا، اعتماد مشتریانمان را جلب کنیم. اما چنانچه مشتری ما متوجه بشه که ما فالوور فیک خریداری کرده ایم، نتنها پولی که صرف خرید فالوور اینستاگرام کرده ایم به هدر میره، بلکه اعتماد مشتریان را نیز از دست میدهیم. 

بزارید با یک مثال بهتون بگم . 
فرض کنید شما برای خرید یک لباس وارد پیجی شده اید که ۱۰k فالوور داره ولی پست هاش فقط ۱۰۰ عدد لایک خورده، در این صورت چه حسی نسبت به خرید از اون پیج دارید ؟!  مطمعنا در این صورت احساس ترس دارید و با خودتون میگید از اونجایی که این پیج فالوور فیک برای خودش خریده پس شاید محصولاتشم مثل پیج ش فیک باشه و در نهایت از خرید از آن پیج منصرف بشید.

ترغیب به لایک کردن

طبق نتایج بدست آمده به این نتیجه رسیده ایم که بیشتر افراد به محض برخورد کردن با پستی که تعداد لایک بالایی دارد آن را لایک میکنند. نه به خاطر لذت بردن از آن پست، بلکه به صورت غیرارادی آن را لایک می کنند.

برای مثال همان عکس تخم مرغی که با ۵۳ میلیون لایک رکورد بیشترین تعداد لایک را در اینستاگرام دارد، فقط بدلیل ترغیب شدن به لایک کردن آن پست این حجم از لایک را گرفته است . چون هیچ کس نمیاد یک عکس تخم مرغ را به دلیل کارایی بودن آن پست برای مخاطب لایک کند.

با یک نگاه و تفکر ساده میشه متوجه شد که با افزایش لایک یک پست، مردم ترغیب به لایک کردن آن پست میشوند؛ پس یکی دیگر از مزایا خرید لایک اینستاگرام به ترغیب کردن دیگران به لایک کردن یک پست اختصاص دارد.

مزایای فوق العاده خرید لایک اینستاگرام

افزایش نرخ تعامل ( اینگیجمنت )

اگر همه مزایای خرید لایک اینستاگرام را در یک طرف ترازو قرار دهیم و این یک مزیتی که الان باهاش آشنا میشویم را در طرف دیگر ترازو، به جرعت میتونم بگم که این مزیت سنگینی میکنه.
راستی اصلی ترین دلیلی که می گویند پس از خرید پیج آماده اینستاگرام یا خرید فالوور اینستاگرام، حتما اقدام به خرید لایک اینستاگرام بکنید برای اینکه از این مزیت خرید لایک اینستاگرام یعنی افزایش نرخ تعامل کاربران یا همان اینگیجمنت برخودار شوید.

چرا که اگر شما برای پیج تان فالوور بخرید ولی برای پست هایتان لایکی نخرید، نرخ تعامل پیج شما کاهش میابد که درنهایت پیج شما به نابودی کشیده میشود. الان یک توضیح مختضری در مورد نرخ تعامل  ( اینگیجمنت ) خدمت تون عرض میکنم تا متوجه منظور بنده بشید.

نرخ تعامل یا اینگیجمنت به این معنا است که چند درصد از فالوور های یک پیج، نسبت به پست هایی که آن پیج میگذارد تعامل برقرار کرده اند. تعاملاتی همانند لایک کردن آن پست ، ذخیره کردن آن پست، کامنت گذاشتن برای آن پست و غیره. 
اینگیجمنت یکی از فاکتور هایی است که به الگوریتم های اینستاگرام میگوید تا چه پستی را به افراد بیشتری نشان بدهد یا به اکسپلور ببرد.
چناچه نرخ تعامل یک پیجی بالا باشد یعنی اکثر فالوور های یک پیج با پست های آن پیج تعامل خوبی برقرار کرده باشند، با رفتن پست هایشان به اکسپلور و بیشتر دیده شدن، خیلی سریع در اینستاگرام پیشرفت میکنند.

معایب خرید لایک اینستاگرام

معایب خرید لایک اینستاگرام

بودن شک هیچ کاری بودن عیب نیست و هر کاری دردسر های خاص خودش را دارد.  خلاصه فکر نکنید خرید لایک اینستاگرام فقط خوبی داره و بودن عیب است ، چرا که انجام این کار دردسر هایی دارد و الان وقت آن رسیده که با معایب خرید لایک اینستاگرام هم آشنا شویم.

ریزش لایک ها

یکی از معایب خرید لایک اینستاگرام این است که پس از مدتی لایک هایی که خریداری کرده ایم دچار ریزش می شوند. 
طبق تحقیق هایی که انجام دادم هیچ راهی وجود ندارد تا جلوی ریزش لایک ها رو بگیریم و این یک اتفاق طبیعی است . 
ولی خب از آنجایی که ما پول صرف خرید لایک ها کرده ایم دچار ضرر می شویم ، برای همین بهتون پیشنهاد میکنم از سایتی خرید کنید که برای ریزش لایک ها یک برنامه ای داشته باشند.
برای مثال سایت اینستاگیت برای جبران ریزش و کاهش ضرر مشتریان، در هر کا خرید ۴۵۰ عدد لایک بیشتر میزنند.

از کار افتادن یا قدیمی شدن این روش

این احتمال را باید داد که اگر الگوریتم های اینستاگرام در آینده پیشرفته شوند و ترفند هایی که در گذشته کار می کردند یک روزی از کار بی افتند، به پیج ما آسیب می خورد.
برای مثال چناچه با خرید لایک اینستاگرام، نرح تعامل یا اینگیجمنت، افزایش نیابد با مشکل جدی ای مواجه می شویم.

از اینکه این مقاله از سایت تحلیل بازار کمی طولانی شد پوزش میخاهم ولی خب چاره ای نداشتم وظیفه خودم دانستم تا اطلاعات کامل و دقیقی در مورد مزایا و معایب خرید لایک اینستاگرام خدمت تون عرض کنم و توانسته باشم در این شرایط سخت، کمکی به شما عزیزان کرده باشم.

کد خبر: ۲۰۰٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha