۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
اعطای تسهیلات به هنرمندان ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام خبر داد؛

اعطای تسهیلات به هنرمندان ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

ایلام- شریفی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از اعطای تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان صنایع‌دستی ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد.

فرزاد شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: استان ایلام دارای ۳۳ رشته صنایع دستی است که بیش از ۱۰ هزار نفر در این رشته‌ها مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد: ایلام دارای ظرفیت‌های بسیاری در امر گردشگری و صنایع‌دستی است که افراد زیادی در این راستا همکاری می‌کنند که استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها در استان نیازمند مشوق‌های لازم است تا بتواند با ایجاد اشتغال، بهبود وضعیت معیشتی، جذب سرمایه‌های بخش خصوصی خارجی را برای استان در پی داشته باشد.

شریفی گفت: با توجه به اینکه فعالیت ویژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تمرکز بر محرومیت‌زدایی است می‌توان با حمایت از فعالیت‌های اقتصادی، حوزه صنعتی و... در راستای سرمایه‌گذاری‌های کلان در استان همکاری‌های ویژه‌ای توسط این ستاد انجام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام تصریح کرد: برای تحقق پروژه‌های گردشگری، اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی، کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی و تأسیسات گردشگری، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اعطای تسهیلات کم‌بهره روستایی و فراگیر می‌تواند در راستای رونق گردشگری و صنایع‌دستی حمایت‌های ویژه‌ای را داشته باشد.

وی با بیان اینکه این ستاد با حمایت و پشتیبانی از هنرمندانی که در حوزه صنایع‌دستی فعالیت دارند، زمینه‌های لازم را برای معرفی و صادرات محصولات این هنرمندان فراهم می‌کند، اظهار امیدواری کرد: با توجه به نگاه مثبت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به موضوعات صنایع‌دستی و گردشگری و خروجی مطلوب این حمایت‌ها، شاهد اتفاقات بهتری در راستای حمایت از این حوزه‌‎ها خواهیم بود.

کد خبر: ۲۰۰٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha