۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
اجرای ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در فرودگاه گرگان
مدیرکل فرودگاه‌های گلستان خبر داد:

اجرای ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در فرودگاه گرگان

گرگان- مدیرکل فرودگاه‌های گلستان از اجرای پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در فرودگاه گرگان خبر داد و گفت: تلاش داریم تا پایان نیمه نخست سال این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

علی متانت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد و امیدواریم تا پایان نیمه نخست سال این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

وی به جزییات اجرای پروژه‌های عمرانی فرودگاه گرگان اشاره کرد و افزود: ترمینال مسافربری جدید در نه هزار مترمربع و ساختمان تأسیسات و موتورخانه مرکزی ترمینال جدید در مساحت ۳۳۰ مترمربع احداث می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان ادامه داد: احداث ساختمان پست برق اضطراری ترمینال جدید، کانال انرژی آدم رو، ۲۰ هزار مترمربع محوطه‌سازی در ترمینال قدیم، اجرای محوطه سازی وپارکینگ خودرو در ترمینال جدید و توسعه اپرون از سایر پروژه‌های عمرانی در حال انجام فرودگاه گرگان است.

وی  با اشاره به اینکه ساختمان یگان حفاظت هواپیمایی، ساختمان پاویون و سوله چند منظوره هزار مترمربعی فرودگاه گرگان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: احداث منبع آب بتنی ۳۶۰ مترمکعبی، بهسازی ترمینال فعلی و تغییر ساختار آن بر اساس انجام پروازهای زیارتی و پیگیری شروع عملیات ساختمان جدید آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما از سایر پروژه‌های در دست اقدام فرودگاه گرگان است.

متانت به سایر برنامه‌های توسعه‌ای امسال در فرودگاه‌های استان هم اشاره و خاطرنشان کرد: پیگیری انجام پروازهای مسافربری در کلاله، پیگیری راه‌اندازی پروازهای آموزشی و تفریحی در فرودگاه کلاله و گرگان، افزایش پروازها و افزایش درآمدهای غیرهوانوردی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۲۰٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha