۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
مردم به میزان نیاز روزانه نان خرید کنند
یک نماینده مجلس:

مردم به میزان نیاز روزانه نان خرید کنند

گرگان- سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم نگران کمبود نان نباشند و به اندازه نیاز روزانه خود خرید کنند.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مردم نگران کمبود نان نباشند و به اندازه نیاز روزانه خود خرید کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به شرایطی که در کشور حاکم است و بحران سوخت را می گذارنیم بانک های عامل باید تسهیلات لازم را در اختیار واحدهای نانوایی قراردهند.

سنگدوینی ادامه داد: بانک ها با ارائه تسهیلات می توانند نانوایان را در تجهیز واحدهای خبازی به سوخت جایگزین همراهی کنند.

وی ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده هزینه تجهیز واحدهای خبازی به سوخت جایگزین به طور میانگین ۳۰ میلیون تومان است در نتیجه برای تجهیز ۴۰۰ نانوایی به اعتباری معادل ۱۲ میلیارد تومان نیاز است.

سنگدوینی اضافه کرد: مبلغ ۱۲ میلیارد تومان برای بانک های استان مبلغ سنگینی نیست بنابراین با پرداخت این رقم در قالب تسهیلات، می توان فشار این بحران را به نانوایان کاهش داد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که این تسهیلات باید قبل از بروز بحران در اختیار نانوایان قرار می گرفت، یادآورشد: بانک ها باید وارد میدان شوند.

به گفته وی، سالانه گردش مالی واحدهای خبازی در بانک عامل هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است و می توان از محل آن تسهیلات را در اختیار نانوایان قرارداد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اتحادیه خبازان اسامی واحدهای صنفی فاقد مشعل گازوئیل را تهیه کرده و به بانک عامل معرفی کنند تا آنها از تسهیلات مربوطه برای استفاده از سوخت جایگزین بهره مند شوند.

کد خبر: ۲۰۰٬۶۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha