۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
 شاپرک مجری الزامات بانک مرکزی است
مدیرعامل شرکت شاپرک:

شاپرک مجری الزامات بانک مرکزی است

مدیرعامل شاپرک با اشاره به اعتماد مردم به شبکه پرداخت گفت: این سرویس ماندگار است تا مردم خرید خود را با امنیت قابل قبول انجام دهند.

به گزارش بازار، کاظم دهقان؛ مدیرعامل شرکت شاپرک صبح امروز در نشست تخصصی پارادایم‌های پیش‌روی صنعت پرداخت با اشاره به جایگاه حقوقی شاپرک در حوزه پرداخت اظهار کرد: در حوزه پرداخت، بانک مرکزی رگولاتور است و مجوزهای لازم را صادر می‌کند و شاپرک در این فرآیند مجری الزامات بانک مرکزی است و با توجه به شرایط اقتصادی، مشاوره‌های لازم و مورد نیاز را به رگولاتور ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: در شبکه پرداخت، خیلی از بانک‌ها منتفع می‌شوند و اگر اصلاح کارمزدها صورت بگیرد، سود بانک‌ها بیشتر می‌شود. این در حالیست که باید توجه داشت که برخی از psp‌های بانک‌ها، جهت گیری متفاوت با بانک‌ها دارند.

دهقان در خصوص psp‌های جدید نیز گفت: کمیسیون‌های تخصصی در این باره تصمیماتی را گرفته‌اند.

مدیرعامل شاپرک همچنین در خصوص حواشی مربوط به پرداخت یارها ادامه داد: باید توجه داشت که پرداخت یارها، دارای هویتِ یک اپراتور مجازی هستند.

وی افزود: در حوزه سوییچ‌ها تخلفاتی را شاهد بوده‌ایم و در این بخش به صورت جدی وارد شده ایم تا تخلفات را بررسی کنیم و این روند حتما به نفع شرکت‌هاست.

دهقان گفت: اعتماد مردم به شبکه پرداخت مهم‌ترین نکته است و همیشه این سرویس ماندگار و موجود است تا مردم خرید خود را با امنیت قابل قبول انجام دهند. شبکه پرداخت فراگیر شده و همه مردم جامعه از آن استفاده می‌کنند.

وی همچنین در خصوص اصلاح نرخ کارمزد نیز اظهار کرد: نظام کارمزد پیچیدگی‌هایی دارد و حتما به حمایت تک تک بازیگران این حوزه نیاز دارد.

کد خبر: ۲۰۰٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha