۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
ضرورت به‌کارگیری روش‌های قانونی برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی اردبیل
استاندار اردبیل مطرح کرد؛

ضرورت به‌کارگیری روش‌های قانونی برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی اردبیل

اردبیل- عاملی، استاندار اردبیل گفت: استفاده از راهکارهای قانونی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی اولویت اساسی بوده تا از تعطیلی آن‌ها جلوگیری شود.

سید حامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استفاده از راهکارهای قانونی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و واحدهای صنعتی و اقتصادی جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه مهم‌ترین هدف ما جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی استان است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت اشتغال‌زایی برای جلوگیری از مشکلات و تعطیلی واحدها به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است گفت: توجه به موضوع اشتغال‌زایی واحدها مورد تاکید بوده و در این زمینه با توجه به ظرفیت اشتغال‌زایی برخی واحدهای دارای مشکل باید تلاش لازم برای حفظ اشتغال مجموعه‌ها با رفع موانع و مشکلات باشد.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: باید با توجه به ظرفیت اشتغال‌زایی واحدهای مشکل‌دار اقدامات لازم برای حفظ اشتغال مجموعه‌ها با رفع موانع و مشکلات در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه استفاده از راهکارهای قانونی برای حل مشکلات و جلوگیری از تعطیلی واحدها هستیم.

عاملی بیان کرد: حل مشکلات زیرساختی و تامین برق و گاز و ارائه راهکارهای لازم برای حل مشکلات ۱۲ واحد تولیدی و طرح در حال سرمایه‌گذاری با ارائه راهکارهای لازم در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود با تمهیدات به عمل آمده و امید می‌رود تلاش‌های لازم در این زمینه مثمرثمر واقع شود.

وی تصریح کرد: توجه به ظرفیت اشتغال‌زایی با دستیابی به اهداف مورد نظر مد نظر بوده و نباید از هیچ تلاشی در راستای بهبود وضعیت استان دریغ شود چرا که این موضوع در حال حاضر برای ما جزو اولویت‌های اساسی بوده و درصدد هستیم با اقدامات به عمل آمده مشکلات موجود را برطرف کنیم.

استاندار اردبیل افزود: پیگیری برای سرمایه‌گذاری در شهرهای محروم با هدف ایجاد درآمد پایدار جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه به دنبال ایجاد حرکت قاعده‌مند برای ایجاد برنامه‌ریزی هدفمند در استان برای تحقق اهداف مورد نظر هستیم.

کد خبر: ۲۰۰٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha