۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
طرح ساماندهی کارکنان دولت هیچ بار مالی ندارد
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

طرح ساماندهی کارکنان دولت هیچ بار مالی ندارد

بابایی کارنامی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت هیچ بار مالی ندارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابائی کارنامی با انتقاد از مخالفت برخی دولتی ها با طرح ساماندهی کارکنان دولت، گفت: من تعجب می‌کنم که هر زمان رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا می کنند بر ضرورت همکاری مجلس و دولت برای ساماندهی کارکنان تاکید می کنند اما بدنه دولت از جمله سازمان اداری و استخدامی کشور در این مورد کاملا ساز مخالف می‌زند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، ادامه داد: دولت از یک طرف اعلام می کند که قرار است برای ساماندهی کارکنان لایحه بفرستد از سوی دیگر تاکید می کنند که این مهم نیازمند همکاری دولت و مجلس است تا به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه ما نباید افرادی که مدت زمان طولانی در بدنه کارشناسی دولت فعالیت داشته اما امنیت شغلی ندارند را بلاتکلیف رها کنیم، تصریح کرد: برخی در این مورد تنها به سر دادن شعارهای بی هدف، پوچ و مغرضانه اکتفا کرده اند و به دلیل پشت صحنه های مافیایی که وجود دارد بار مالی این طرح را بهانه می‌کنند و حتی عدد هم اعلام می کنند در حالیکه اجرای این طرح هیچ بار مالی نداشته و به عدالت در پرداخت‌ها هم منتهی می‌شود و کمک می‌کند دولت مدیران خود را بشناسد و مشخص شود چه افرادی سکاندار ادارات هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: از رئیس جمهور تشکر می کنیم که همیشه به دنبال گسترش سایه عدالت در تمام جغرافیای کشور هستند و در این راستا بر اهمیت ساماندهی کارکنان و عدالت در پرداخت‌ها هم تاکید دارند اما سایر دولتمردان نیز باید همین رویکرد را داشته باشند تا بتوانیم رضایت عمومی را جلب کنیم.

کد خبر: ۲۰۰٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علي IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      1 0
      خدا همراه تمام نماينده هاي اينچنيني كه به فكر مردم مملكتس هست به ياري خدا و همت شما نماينده ها اين طرح به سرانجام برسه تا مارو از اين فلاكت نجات دهيد
    • آزاد IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      0 0
      ان شااله تصویب میشه. شرکتی ها مظلوم واقع شدن