۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
پتانسیل قیمت جهانی نقره برای افزایش بیشتر| روند قیمت همچنان صعودی است
تحلیل بازار فلزات گرانبها؛

پتانسیل قیمت جهانی نقره برای افزایش بیشتر| روند قیمت همچنان صعودی است

قیمت جهانی نقره طی ساعات اولیه صبح روز سه شنبه بهوقت بازارهای آسیایی اندکی با اصلاح مواجه شده و با اینحال، روند کلی قیمت همچنان صعودی به نظر می رسد.

به گزارش بازار؛ قیمت جهانی نقره طی ساعات اولیه صبح روز سه شنبه به وقت بازارهای آسیایی اندکی با اصلاح مواجه شده و تقریبا در بازه قیمتی روز قبل مورد معامله قرار گرفت.

با اینحال، نقره تاکنون موفق به حفظ قیمت خود بالای خط گردن الگوی تشکیل شده روی ۲۴ دلار شده که نشان دهنده آماده شدن این فلز گرانبها برای افزایش بیشتر قیمت است.

قیمت نقره طی یک ماه گذشته یک کانال صعودی را تشکیل داده که خط پایین این کانال، در حال حاضر در محدوده ۲۳.۲۵ دلار تا ۲۳.۴۰ دلار قرار دارد. نقاط مذکور همچنین با SMA۲۰۰ در نمودار چهار ساعته قیمت منطبق بوده و لذا می بایست به عنوان یک نقطه محوری مهم عمل کند.

fxsoriginal

اگرچه نوسانگرها در نمودار روزانه و چهار ساعته، کشش و سرعت پیشرفت خود را از دست داده اند، اما همچنان در محدوده مثبت قرار داشته و ادامه روند صعودی فعلی را تایید می کنند.

با اینحال، برای حصول اطمینان از مطمئن بودن خرید، بهتر است پس از عبور قیمت از محدوده ۲۴.۵ دلار به صورت پله ای وارد بازار شویم. باید به یاد داشته باشیم که حرکت صعودی بعدی قیمت این پتانسیل را دارد که به سمت مقاومت روانی ۲۵ دلار حرکت کند که در صورت عبور از این محدوده، می توان انتظار افزایش قیمت به سمت مقاومت بعدی یعنی ۲۵.۳۵ دلار و سپس، ۲۵.۴۰ دلار بود.

اما در صورت اصلاح قیمت، هرگونه ریزش به زیر محدوده ۲۴.۰۰ دلار می تواند منجر به ریزش قیمت تا حمایت های بعدی روی ۲۳.۲۵ و ۲۳.۴۰ دلار شده و چشم انداز صعودی فعلی قیمت را منتفی سازد.

کد خبر: ۲۰۰٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha