۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
قطعی گاز در استان سمنان مشاهده نشده است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

قطعی گاز در استان سمنان مشاهده نشده است

سمنان- حقیقت حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه در این استان افت فشار گاز را شاهد بودیم، گفت: علیرغم مشکل در فشار، خوشبختانه قطعی گاز در استان سمنان رقم نخورده است.

سید جواد حقیقت حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طی روزهای اخیر سرمای هوا سبب افزایش مصرف گاز در سراسر کشور و بالتبع استان سمنان شده بود، تاکید کرد: آمارها نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای سه‌شنبه شش میلیون متر مکعب گاز در استان سمنان سوزانده شده است.

وی با بیان اینکه این میزان ۴۰۰ هزار مترمکعب بیشتر از ۲۴ ساعت قبل از آن است، تاکید کرد: علی رغم این افزایش نسبی، در مجموع شاهد هستیم که با همراهی مردم، ادارات و مدارس و صنایع و ... در استان سمنان مجموعاً کاهش ۴۰ درصدی مصرف رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه این استان در مسیر انتقال خط لوله گاز به استان های گلستان، خراسان شمالی و رضوی است، تاکید کرد: صرفه جویی هرچه بیشتر مصرف گاز در این استان سبب می شود تا دیگر هموطنان مان در استان های ذکر شده، از نعمت گاز پایدار برخوردار باشند.

حقیقت حسینی در پاسخ به سوالی درباره شرایط کنونی گاز در سراسر استان سمنان نیز توضیح داد: وضعیت شبکه گاز در استان سمنان پایدار است و علیرغم تمام مشکلات که در افت فشار پیدا شد خوشبختانه قطعی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه در استان سمنان قدری افزایش بیشتری خواهد داشت و در نتیجه پیش بینی می شود مصرف گاز نیز کاهش یابد، گفت: علی رغم این افزایش دما بازهم از مردم خواسته شده تا در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان همچنین بیان کرد: مدیریت مصرف گاز در خانه ها به استمرار تولید در واحدهای صنعتی و تولیدی ما نیز کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر: ۲۰۰٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha