۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
بارندگی‌ها تردد برون‌شهری را ۱۹ درصد کاهش داد

بارندگی‌ها تردد برون‌شهری را ۱۹ درصد کاهش داد

مرکز مدیریت راه‌های کشور از کاهش ۱۹ درصدی تردد برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته خبر داد و اعلام کرد: مسافران در صورت ضرورت برای سفر، از طریق سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری، از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

به گزارش بازار، تداوم برودت هوا منجر به کاهش سفر تا حدود ۱۹درصد در راه‌های برون‌شهری شد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در شبانه‌روز گذشته، تردد برون‌شهری نسبت به روز قبل ۱۸.۸ درصد کاهش یافته است.

هم اکنون مه‌گرفتگی شدید در ارتفاعات جاده‌های شمالی گزارش شده است و هم‌زمان بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی تداوم دارد.

هم چنین تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.

سازمان راهداری به مسافران توصیه کرده است در صورت ضرورت برای سفر، از طریق سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، از وضعیت راه‌ها مطلع شوند؛ همچنین زنجیرچرخ همراه داشته باشند و سیستم گرمایشی ماشین را کنترل کنند.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم‌آباد - کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محورهای شریانی ریگان - ایرانشهر و محور قدیم مشهد - ملک‌آباد و محورهای غیر شریانی پونل - خلخال، جاسک - بشاگرد و کلات - درگز مسدود شده‌اند.

محورهای دارای انسداد فصلی هم شامل لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، محور جدید هشتگرد - طالقان و گنجنامه - تویسرکان است

کد خبر: ۲۰۰٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha