۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
خرید ۵۹۰ تن برنج به صورت توافقی در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

خرید ۵۹۰ تن برنج به صورت توافقی در مازندران

ساری- ایمانی، سرپرست مدیریت تعاون روستایی مازندران از خرید ۵۹۰ تن برنج پرمحصول ندا و شیرودی به صورت توافقی از کشاورزان خبر داد.

علی ایمانی در گفتگو با خبرنگار بازار در راستای سیاست های اجرایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و با توجه به اینکه استان مازندران به عنوان قطب تولید برنج در کشور محسوب می شود، اقدام به خرید توافقی برنج مازاد بر مصرف کشاورزان شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۵٩٠ تن برنج پرمحصول ندا و شیرودی به ارزش ٢۴٠ میلیارد ریال خریداری شد که از این مقدار ۴۴٠ تن را به شرکت مزرعه نمونه تحویل داده است وشرکت مزرعه نمونه نیز تاکنون ۶٠ میلیارد از بهای برنج تحویلی را پرداخت و مابقی در اسرع وقت به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

ایمانی اضافه کرد: به منظور رفاه حال کشاورزان با دایر کردن هشت مرکز در شهرستانهای بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، قائم شهر، بابل، بابلسر و آمل اقدام به خرید برنج ندا و شیرودی شد.

وی یادآور شد: برنج ندا با ۸ درصد شکستگی ۳۳۰ هزار ریال و برنج شیرودی با ۸ درصد شکستگی ۴۱۸ هزار ریال از کشاورزان خریداری می شود و تا ۱۲ درصد شکستگی نیز قابل خریداری است و تا زمانیکه کشاورزان حاضر به تحویل برنج باشند مراکز خرید دایر است.

ایمانی خاطرنشان کرد: شبکه تعاون روستایی مازندران آمادگی دارد که برنج مورد نیاز سایر ارگان های داخل و خارج استانی از جمله نیروهای مسلح، کمیته امداد و.. را نیز تامین کند که در این رابطه رایزنی هایی نیز توسط مدیریت تعاون روستایی استان انجام شد.

کد خبر: ۲۰۰٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha