۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
آشنایی با درب ضد سرقت

آشنایی با درب ضد سرقت

نگرانی از بابت سارقین، باعث شده که بیرون­رفتن از منزل با دلهره همراه باشد. اما درب ضد سرقت، می‌تواند امنیت شما را تضمین کند.

به گزارش بازار، نگرانی از بابت سارقین، باعث شده که بیرون­رفتن از منزل با دلهره همراه باشد. اما درب ضد سرقت، می‌تواند امنیت شما را تضمین کند. این درب‌ها، همان‌طور که مشخص است از ورود سارقین جلوگیری می‌کند و ضامن آسایش مصرف‌کننده است.

علل تمایز درب ضد سرقت

هیچ کالایی نمی‌تواند به طور ۱۰۰ درصد، در برابر سارقین، مقاومت کند. با این حال درب­های ضد سرقت، بهترین گزینه برای حفاظت است. درب‌های معمولی، به سادگی قابل بازشدن هستند. اما درب‌های ضد سرقت در برابر فشار و برش مقاوم هستند. اما این نوع از درب­ها هم استانداردهایی دارد که در صورت رعایت نشدن، این مسئله را نفی می‌کند. در نتیجه توصیه می‌شود قبل از خرید، نسبت به ساختار و معیارهای ارزیابی کیفی این محصول، آگاه باشید.

ارزیابی کیفیت

توجه به جنس چارچوب‌ها، از نکات مهم در خرید درب ضد سرقت است. توجه داشته باشید که چارچوب‌ها از آلیاژ باکیفیتی ساخته شده باشند و محل‌ اتصالات، به‌خوبی جوشکاری شده باشد. ضخامت چارچوب هم باید حداقل ۱.۵ میلی‌متر باشد. کمتر از این مقدار، از استاندارد خارج می‌شود.

از آن‌جا که وزن درب را لولاها حمل می‌کنند، جنس و تعداد آن‌ها، حائز اهمیت‌ است. ۳ لولا، تعداد استانداردی است و بهترین کیفیت را لولای بلبرینگ‌دار دارد. چندین معیار را برای انتخاب جنس رویه‌ درب باید مورد ارزیابی قرار داد.

هرچند که ممکن است بیشتر افراد صرفا بر اساس سلیقه، دست به این انتخاب بزنند؛ اما توجه داشته باشید که نباید از کیفیت غافل شد. ام‌دی‌اف، ظاهر زیباتری دارد و براق‌تر است. اما درب‌هایی از جنس ملامینه یا پی‌وی‌سی، در مقابل خش و نور آفتاب، مقاوم‌تر هستند. در نتیجه، محل کاربری در را مدنظر قرار دهید تا متناسب با شرایط، بهترین گزینه را خریداری کنید.

اما مهم‌ترین نکته در خرید درب ضد سرقت این است که ورقی فولادی، میان فضای خالی دوطرف در را پوشش دهد. در صورت فقدان این لایه، درب خاصیت ضد سرقت ندارد. هم چنین لازم است از کیفیت قفل‌ها، کلیدها، دستگیره و ابزارآلات آن، اطمینان حاصل کنید.

آشنایی با درب ضد سرقت

مزایای درب ضد سرقت

درب ضد سرقت مزایای بسیاری نسبت به درب معمولی دارد. برای مثال این درب‌ها، عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی هستند. اطراف درب‌های ضد سرقت، نواری پلاستیکی قرار گرفته تا از هدر رفتن انرژی و نفود گردوخاک به داخل خانه جلوگیری کند.

قفل این درب‌ها، دارای ۱۱ زبانه، در سه جهت متفاوت‌ هستند که به طرز قابل توجهی استحکام آن را تضمین می‌کند. ضد آب بودن هم یکی دیگر از این مزایاست. اگر درب، کیفیت‌های استاندارد را دارا باشد، هم ورقه‌ روی درب و هم ابزارآلات آن، دیرتر خراب می‌شوند.

چشمی، زنجیر و درکوب، از دیگر امکاناتی است که درب­های ضد سرقت دارا هستند. هرچند این سه مورد ضروری نیستند، اما معمولا در ساختار درب، تعبیه می‌شوند. درب ضد سرقت در ابعاد مختلف، ضخامت‌های متفاوت و طرح و رنگ‌های گوناگون، در بازار موجود است.

خرید خوب ضامن امنیت شماست!

در شرایطی که نگرانی‌های متفاوتی گریبان‌گیر افراد بسیاری است، چیزی را که به بهبود شرایط کمک کند نباید از دست داد. درب­های ضد سرقت، با کاهش دل‌مشغولی‌ها، در افزایش امنیت خانه و خانواده‌ شما نقش پررنگی ایفا می‌کند. اما توجه داشته باشید که ابتدا آگاهی لازم را کسب کرده و سپس اقدام به خرید کنید. در صورت آشنایی با ساختار و ویژگی‌های این کالا، می‌توانید باکیفیت‌ترین خرید ممکن را داشته باشید. منتشر شده توسط شرکت دُرسام تولید کننده دربهای داخلی و درب ضد سرقت ساختمانی

کد خبر: ۲۰۰٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha