۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
چند نکته مهم که پیش از ساخت استخر باید بدانید

چند نکته مهم که پیش از ساخت استخر باید بدانید

در سال های اخیر تقاضا برای ساخت استخر بسیار رو به افزایش بوده است.

به گزارش بازار، در سال های اخیر تقاضا برای ساخت استخر بسیار رو به افزایش بوده است. شاید بتوان گفت کرونا بر روی این موضوع هم اثر گذاشت و افرادی که نیاز به آب درمانی داشتند در روزهای کرونایی نمی توانستند از استخر استفاده کنند. همین امر سبب افزایش ساخت استخرهای خانگی شد. در عین حال یک استخر شنا در فضای منزل ویژگی های منحصر به فردی با خود به همراه دارد. از این فضا می توان برای تفریح، بازی، سرگرمی و ... استفاده کرد. داشتن استخر و تجهیزات استخر می تواند بر قیمت ملک شما نیز بیفزاید.

راهنمای ساخت استخر

در این قسمت می خواهیم در مورد استخرهای خانگی به بحث و بررسی بپردازیم. ساخت استخر و یا جکوزی در فضای منزل کار ساده ای نیست و نیاز به برنامه ریزی و آماده سازی دارد. شما در ابتدا می بایست محل ساخت، اندازه و نوع استخر را مشخص کنید و اقدام به ساخت استخر کنید. در صورتی که در زمینه ساخت استخر و یا جکوزی هیچگونه اطلاعاتی ندارید می توانید با مشاورین مجموعه گرم لوکس کار را آغاز کنید. همین حالا می توانید با شمار ه های درج شده تماس حاصل نمایید و مشاوره های لازم را کسب کنید.

جهت مشاوره تماس بگیرید:
تلفن: ۰۹۹۱۱۴۲۰۲۴۸

وب سایت: https://garmlux.com/

بی شک اولین مرحله این است که هدف خود را از ساخت استخر مشخص کنید. به چه منظوری قرار است استخر خود را احداث کنید. اگر ایده روشنی داشته باشید می توانید راحت تر د رمورد شکل استخر، عمق، اندازه و روش ساخت آن تصمیم گیری کنید.

استخر باید در یک سطح صاف احداث شود و در صورتی که محل مورد نظر شما شیب تندی داشته باشد بر هزینه های ساخت استخر افزوده می شود و کار کمی پیچیده تر می گردد. بنابراین برای ویلاهایی که در شیب نهاده شده ساخت استخر با هزینه بالاتری همراه است. در بخش های پیشین اشاره شد که باید نوع کاربری استخر مشخص باشد. بله استخر ها دارای انواع مختلفی هستند. در ادامه برخی از انواع استخر را که می توان به عنوان استخر خانگی از آن ها را احداث کرد یاد می کنیم. با گرم لوکس همراه باشید.

انواع استخر خانگی

استخر روباز یا سرپوشیده: استخر را می توانید در حیاط خانه یا باغ به صورت روباز احداث کنید که در این صورت نیاز به فضای زیادی دارد. با توجه به آب و هوای منطقه می بایست برای استخر روباز سیستک گرمایشی در نظر گرفت. استخر سرپوشیده امکان شنا را در محیطی کنترل شده فراهم می کند. این استخرها برای آب و هوای سرد بسیار مناسب می باشند. در استخرهای سرپوشیده برای کنترل تهویه هوا می بایست از تجهیزات خاصی استفاده کنید.

استخر روکار یا توکار: استخر هایی که برای ساخت آن ها نیاز به گودبرداری باشد، توکار هستند. با وجود اینکه نیاز به صرف هزینه بیشتری برای ساخت استخر توکار دارید اما به دلیل دوام بالا، دائمی و واقعی بودن آن گزینه بهتری نسبت به استخر روکار است. استخرهای توکار عموما با دو متریال فایبرگلاس و یا بتن ساخته می شوند. استخرهای بتنی پیش از این بسیار مورد استفاده قرار می گرفت اما نصب آن حداقل سه ماه زمان می برد. همچنین نگهداری این استخر ها هزینه های بالایی را به همراه دارد.

با روی کار آمدن استخرهای فایبرگلاس می توان گفت استخرهای بتنی کمرنگ تر شدند. این استخرها در محیط کارخانه با استفاده از قالب ساخته می شوند و سپس به محل پروژه منتقل شده و در گودالی که از پیش آماده شده است، قرار می‌گیرند. اگر فایبرگلاس را انتخاب کنید، مشکلات بسیار کمتری با عدم تعادل شیمیایی و رسوب کلسیم خواهید داشت. لایه‌ی داخلی این استخرها نیز با متریالی به نام ژلکوت پوشانده می‌شود که بسیار بادوام و مقاوم در برابر لکه و رشد جلبک است.

تجهیزات استخر و جکوزی

در این بخش می خواهیم در مورد مهم ترین بخش ساخت استخر به بحث و بررسی بپردازیم. انتخاب تجهیزات مناسب برای استخر از مراحل ساخت استخر محسوب می شود. بدون تجهیزات استخر نمی توانید این فضا را سرپا نگاه دارید چرا که نیاز به پمپاژ آب، تصفیه شدن آب و نگهداری از آب دارید.

مجموعه‌ی پمپ و فیلتر، قلب استخر شماست چراکه گردش و تصفیه‌ی آب را امکان‌پذیر می‌کند. نصب تجهیزات گرمایشی باعث می‌شود که بتوانید در دوره‌ی طولانی‌تری از سال، از استخر خود استفاده کنید. هدف از تجهیزاتی مانند کلرزن خطی هم از بین بردن باکتری‌ها و ویروس‌های آب است.

جهت دریافت قیمت پمپ استخر و یا قیمت فیلتر استخر همین حالا می توانید به سایت گرم لوکس مراجعه کنید و برندهای مختلفی از این محصول را مشاهده کنید.

در صورتی که قصد ساخت استخر را دارید و می خواهید هزینه ساخت استخر را برآورد کنید همین حالا می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و محدوده هزینه ای که برای ساخت استخر نیاز دارید را پرس و جو کنید. در نظر داشته باشید تجهیزات استخر دارای مدل های متنوع و برندهای مختلفی می باشند که انتخاب هر محصول نیازمند این است که اطلاعات کاملی از ابعاد و عمق استخر وجود داشته باشد. بنابراین بدون داشتن اطلاعات قبلی به هیچ وجه اقدام به خرید تجهیزات استخر نکنید.

جمع بندی

استخر خانگی یک سرمایه گذاری بزرگ است که برای ساخت، نصبف تعمیر و نگهداری آن نیازمند هزینه و زمان هستید. بنابراین این پروژه را با برنامه ریزی درست پیش ببرید. شما عزیزان می توانید برای شروع کار همین حالا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و مشاوره های لازم جهت شروع کار را دریافت کنید.  همچنین برای خرید تجهیزات استخر خانگی، تجهیزات سونا خانگی، تجهیزات سونا خشک، تجهیزات سونا بخار و ... همین حالا می توانید از سایت گرم لوکس سفارش دهید.

کد خبر: ۲۰۰٬۱۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha