۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶
توان لایه‌های آسیب دیده اجتماعی از فشار اقتصادی در بودجه بازسازی خواهد شد
عضو هیات رئیسه مجلس:

توان لایه‌های آسیب دیده اجتماعی از فشار اقتصادی در بودجه بازسازی خواهد شد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: توان لایه‌های آسیب دیده اجتماعی از فشارهای اقتصادی کشور در بودجه سال آینده ترمیم و بازسازی خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی کریمی فیروزجایی با اشاره به آغاز فرآیند رسیدگی به بودجه سال آینده در مجلس افزود: بودجه سال آینده از نظر عملیاتی چابک تر از سنوات گذشته است. اصلاح فرآیندهای معیوب اقتصادی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی نقشه راه مجلس در بررسی لایحه بودجه است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ساماندهی مشکلات فرهنگی را از برجستگی های دیگر مجلس در تدوین لایحه بودجه دانست و افزود: مجلس از افزایش تورم و رکود اقتصادی در سال آینده جلوگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به اولویت های اساسی کشور خاطرنشان کرد: توجه اساسی به پیشرفت طرح های توسعه و افزایش توان خرید مردم اولویت نخست مجلس در بررسی لایحه بودجه سال آینده است.

کریمی فیروزجایی با اشاره به رویکرد مجلس در عرصه شفاف سازی و مردمی سازی افزود: شفاف سازی بودجه با هدف مردمی سازی طرح‌های توسعه کشور با جدیت دنبال می شود.

این نماینده مجلس با اشاره به تفاهم مجلس با دولت برای همکاری در تدوین بودجه گفت: این همکاری با نگاه به آینده و هم افزایی در رفع مشکلات کشور نقطه مثبت و در خور توجه است.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: مجلس یازدهم از پیگیری و رفع مشکلات مردم کوتاه نخواهد آمد. بودجه سال آینده، نقشه راه کشور در مسیر دست یابی به قله های پیشرفت را ترسیم می کند.

نماینده مردم بابل در مجلس اظهار کرد: با تصویب هیئت رئیسه مجلس کار بررسی لایحه بودجه سال آینده بصورت تمام وقت در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس انجام خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۰٬۱۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha