۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
 ضرورت تبادل گردشگر بین مازندران و سامارا روسیه
در گفتگو با بازار مطرح شد:

ضرورت تبادل گردشگر بین مازندران و سامارا روسیه

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خواستار تبادل گردشگر بین مازندران و استان سامارا روسیه شد.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به همسایگی مازندران با کشور روسیه، فراهم کردن زیرساخت ها برای انتقال گردشگر از استان های این کشور به مازندران و بالعکس را خواستار شد.

وی با اشاره به ظرفیت گردشگری مازندران اظهار داشت: ظرفیت های گردشگری، آب و هوای خوب امکان تقابل گردشگران بین دواستان را فراهم می کند زیرا امروز گردشگران زیادی از ایران به روسیه و شهرهای آن می رود و می توان امکانی فراهم کرد که گردشگران از زیبایی های مازندران نیز دیدن کنند.

قوانلو با اشاره به ظرفیت های اقتصادی مازندران نیز یادآور شد: امسال واردات از استان سامارا دوبرابر شد و امیدواریم صادرات به روسیه و سامارا نیز دوبرابر شود.

رئیس سازمان صنعت و معدن تجارت مازندران خواستار ایجاد سرای تجاری در استان سامارا روسیه شد و گفت: همچنین مازندران نیز مکانی برای ایجاد سرا در اختیار استان سامارا قرار خواهد داد تا میزان مبادلات بیشتر شود.

وی از ارتباط با ۲۲ کشور و تعاملات با آن یاد کرد و گفت: روسیه یکی از این کشورهاست که بهترین ارتباط را با ایران داشته است زیرا این دو کشور در شرایط سخت و آسان در کنار هم بوده اند.

وی افزود: با توجه به همسایگی ایران و روسیه و همچنین دو کشور گرفتار تحریم اقتصادی آمریکا هستند باید ارتباطات و تعامل دو کشور نیز بیشتر شود.

قوانلو با اظهار اینکه مازندران تولید کننده برتر صنایع نساجی است تصریح کرد: قدمت صنایع نساجی در مازندران بسیار زیاد است و ضرورت دارد تا برای صادرات محصولات این بخش نیز برنامه ریزی شود.

کد خبر: ۲۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha