۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
سالانه ۹ میلیون جفت کفش در هیدج تولید می‌شود
مدیرعامل شرکت تعاونی تلاشگران کفش هیدج:

سالانه ۹ میلیون جفت کفش در هیدج تولید می‌شود

زنجان - مدیرعامل شرکت تعاونی تلاشگران کفش هیدج با بیان اینکه شهر هیدج با تولید سالانه ۹ میلیون جفت کفش یکی از مراکز مهم کشور در این صنعت است، گفت: در حالت استاندارد روزانه ۳۵ هزار جفت انواع کفش در این شهر تولید می شود. 

علی اکبر ملک محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه شهر هیدج با تولید سالانه بیش از ۹ میلیون جفت کفش یکی از مراکز مهم کشور در این صنعت است، گفت: در حالت استاندارد روزانه بیش از ۳۵ هزار جفت انواع کفش در شهر هیدج تولید می شود. 

وی اظهار کرد: واحدهای صنعتی ملزم به مدیریت اصولی پسماندهای صنعتی هستند و نظارت های محیط زیست مستمر است. 

مدیرعامل شرکت تعاونی تلاشگران کفش هیدج گفت: تعاونی تلاشگران کفش هیدج از سال ۹۲ تشکیل شده و رسالت این تعاونی رفع مشکلات صنعت کفش در هیدج است و تاکنون هم در توسعه صنعت کفش در هیدج اقدامات خوبی را انجام داده است. 

ملک محمدی از اشتغال بیش از سه هزار نفر زن و مرد در صنعت کفش در هیدج خبر داد و گفت: اگر مسؤلان کمک کنند و در بحث سرمایه در گردش و اعطای مجوز همراهی کنند، این صنعت بیشتر تقویت خواهد شد. 

وی ابراز کرد: واردات کفش چینی به کشور باعث می‌شود که این صنعت به خوبی در هیدج توسعه پیدا نکند و باعث تعطیلی وتوسعه نیافتگی این صنعت می‌شود.

 مدیرعامل شرکت تعاونی تلاشگران کفش هیدج با بیان اینکه شهر هیدج یکی از قطب‌های اصلی تولید کفش بچه‌گانه در کشور است، تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۲۵۰ واحد تولیدی کفش در هیدج فعال هستند و  ۱۴۰ واحد از این شرکت‌ها عضو شرکت تعاونی تلاشگران کفش هیدج هستند.

ملک محمدی گفت: در سال جهش تولید با رفع مشکلات واحدهای تولید کفش در هیدج تولید کفش افزایش می یابد و تولیدات کفش هیدج ابهر به هفت کشور هم ارسال می شود.

کد خبر: ۱۹٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha