۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
سلیقه‌ای عمل کردن بانک‌ها به تولید اصفهان ضربه می‌زند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

سلیقه‌ای عمل کردن بانک‌ها به تولید اصفهان ضربه می‌زند

اصفهان - موسوی لارگانی؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانک‌ها در حال سنگ اندازی جلوی پای تولید به ویژه تولید کنندگان خرد در اصفهان هستند.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو خبرنگار بازار مبنی بر اینکه چرا بانک ها این روزها با تولید کنندگان خرد همکاری نکرده و این وضعیت احوال تولید در اصفهان را با مشکل روبرو کرده است، اظهار کرد: ما نیز از این موضوع ناراحت هستیم و نسبت به آن انتقاد داریم به این خاطر که بانک‌ها به جای همکاری کردن با تولید کنندگان جلوی پای آنها سنگ می‌اندازند و مانع‌تراشی می‌کنند.

وی افزود: این مسئله باعث شده که به جای اینکه بانک‌ها کنار تولیدکنندگان باشند، رقیب آنها بشوند و به جای بانکداری به بنگاه داری روی آورده اند.

موسوی لارگانی با انتقاد از اینکه وام های خرد با سودهای بسیار سنگین به تولید کنندگان پرداخت می شود و این خود مانع برخاستن تولید کننده می شود، اظهار داشت: متاسفانه برخی از بانک ها نیز سلیقه ای عمل کرده و با گرفتن وثیقه‌های سنگین به تولید اصفهان لطمه و ضربه وارد می کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بروکراسی‌های سخت و مسائل این چنینی بانک باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران رغبتی به تولید نداشته باشند و این امر تولید داخلی را زیر سوال خواهد برد.

نماینده مردم فلاورجان تاکید کرد: در این رابطه باید با مقررات زدایی و حذف تشریفات زائد اداری به سمت حمایت از تولید کنندگان برویم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بانک‌هایی که با تولید کنندگان همکاری نمی کنند، گفت: بانک ها در حال سنگ اندازی جلوی پای تولید کنندگان به ویژه تولید کنندگان خرد در اصفهان هستند.

کد خبر: ۱۹۹٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha