۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
عبور قیمت اتریوم از مقاومت ۱۵۰۰ دلاری| آیا رالی قیمت ادامه خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

عبور قیمت اتریوم از مقاومت ۱۵۰۰ دلاری| آیا رالی قیمت ادامه خواهد داشت؟

با آغاز رالی جدید قیمت در بازار رمزارزها، قیمت هر توکن اتریوم با عبور از مرز ۱۵۰۰ دلار، موفق به شکست این مقاومت مهم شد.

به گزارش بازار؛ در ادامه دور جدید از افزایش قیمت در بازار رمزارزها، بیت کوین و آلتکوین ها با جهش قیمت مواجه شدند. طی روز معاملاتی امروز، هر بیت کوین برای ساعاتی به بالای قیمت ۲۱ هزار دلار رسید.

رمزارز اتریوم به عنوان ارز دوم بازار نیز طی همین روز به بالای ۱۵۵۰ دلار افزایش قیمت داشت که در مجموع، پس از ماه ها انتظار، منجر به دمیده شدن جانی جدید در کالبد بازار شد.

این افزایش قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال در پی اظهارات روز پنجشنبه جروم پاول، رئیس بانک مرکزی ایالات متحده و همچنین انتشار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) رخ داد که همگی نشان از کاهش نرخ تورم در آمریکا و احتمال چرخش در سیاست افزایش نرخ بهره بانکی در این کشور دارند؛ موضوعی که نهایتا به سود بازار رمزارزها و دیگر دارایی های ریسک پذیر تمام خواهد شد.

تحلیل قیمت اتریوم

هر توکن اتریوم با افزایش بیش از ۱۰ درصدی قیمت طی شبانه روز گذشته، به رقم ۱۵۵۹ دلار رسیده و حجم مبادلت این رمزارز نیز ۱۴ میلیارد دلار اعلام شده است.

عبور قیمت اتریوم از مقاومت ۱۵۰۰ دلاری| آیا رالی قیمت ادامه خواهد داشت؟

اتریوم موفق شد با عبور از مقاومت مهم و روانی ۱۵۵۰ دلار و بستن کندل قیمت روزانه بالای این رقم، پا در عرصه جدید نهاده و احتمال آغاز رالی قیمت جدید برای این رمزارز زیاد است. مقاومت بعدی پیش روی اتریوم، روی ۱۶۵۰ دلار قرار داشته که در صورت موفقیت حرکت آغاز شده در عبور از این قیمت، مقاومت بعدی بزرگترین آلتکوین بازار روی ۱۷۰۰ دلار قرار خواهد داشت.

اما در صورتی که سطوح فعلی قیمت حفظ نشود، اتریوم می تواند تا نزدیکی نخستین خط حمایت خود روی ۱۵۰۰ دلار اصلاح قیمت را تجربه نماید. در صورت ادامه حرکت اصلاحی قیمت، حمایت بعدی روی ۱۴۰۰ دلار قرار خواهد داشت.

کد خبر: ۱۹۹٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha