۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
بهره‌برداری از طرح‌های آموزشی بنیاد مستضعفان به ۴ هزار میلیارد رسید
رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد

بهره‌برداری از طرح‌های آموزشی بنیاد مستضعفان به ۴ هزار میلیارد رسید

بهره‌برداری از طرح‌های آموزشی بنیاد مستضعفان با افتتاح مدرسه احداث شده توسط این بنیاد در شهرستان بهارستان استان تهران به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش بازار، سید پرویز فتاح صبح امروز (پنج شنبه) با حضور در مدرسه‌ای در شهرستان بهارستان از مناطق حاشیه‌ای شهر تهران، ضمن افتتاح یک مدرسه دخترانه در این منطقه محروم، طرح‌های آموزشی بنیاد به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد تومان در سراسر کشور را افتتاح کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان در تشریح اقدامات آموزشی بنیاد اظهار داشت: این مدرسه، دویست و نود و چهارمین مدرسه احداث شده بنیاد مستضعفان است که یکهزار کلاس درس را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر مدارس احداث شده توسط بنیاد مستضعفان، ما تفاهم‌نامه‌ای را با وزیر آموزش و پرورش منعقد کردیم که بر اساس آن، بنیاد مستضعفان ۶۰۰ کلاس درس را در مناطق محروم اعلامی از سوی این وزارتخانه، احداث می‌کند.

فتاح با اعلام خبر واگذاری رایگان همه زمین‌های مدارس در اختیار بنیاد مستضعفان به وزارت آموزش و پرورش، گفت: تا امروز ۴۲۵ ساختمان و زمین مدارسی که در اختیار بنیاد مستضعفان بود را به وزارت آموزش و پرورش واگذار کرد که ارزش این املاک بیش از سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: علاوه بر این موارد، بنیاد مستضعفان هر ساله بسته‌های آموزشی و لوازم التحریر را در اختیار دانش آموزان محروم قرار می‌دهد و امسال نیز ۸۵ هزار بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع شد.

کد خبر: ۱۹۹٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha