۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
رشد ۴۵ درصدی معاملات هفتگی بورس انرژی ایران

رشد ۴۵ درصدی معاملات هفتگی بورس انرژی ایران

ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته سوم دی‌ماه ۴۵ درصد نسبت به هفته پیش از آن رشد داشت و به بیش از ۳۱ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال رسید.

به گزارش بازار به نقل از بورس انرژی ایران، این هفته ۱۹۶ هزار و ۸۱۲ تن فراورده به ارزش ۳۰ هزار و ۳۶۳ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال در تابلوی نفت، گاز و سایر حامل‌های انرژی فروخته شد که معادل ۹۵ درصد از ارزش کل معاملات هفته منتهی به ۲۱ دی‌ماه بود.

در این هفته، ارزش معاملاتی رینگ بین‌الملل ۲۱ هزار و ۵۸۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال و ارزش معاملاتی رینگ داخلی ۸ هزار و ۷۷۳ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال بود. فراورده‌های نفتای کامل، نفتا و نفتای سبک در رینگ بین‌الملل و فراورده‌های نفتای سنگین، بنزین و آیزوریسایکل در رینگ داخلی به‌ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارزش معاملات ۸۵ هزار و ۱۴ ورقه سلف موازی استاندارد فروخته‌شده در این هفته نیز بیش از هزار و ۵۲۴ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال بود. همچنین ۷۵۰ عدد اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۴۱ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال، ۵۴ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۵۶۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش ۴۰ میلیارد و ۸ میلیون ریال و ۱۶ قرارداد آتی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال در هفته سوم دی دادوستد شد.

کد خبر: ۱۹۹٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha