۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
بهترین مقاصد گردشگری برای عاشقان خرید

بهترین مقاصد گردشگری برای عاشقان خرید

همه ما می‌دانیم که خریدکردن یکی از بخش‌های مهم و جذاب سفر محسوب می‌شود.

به گزارش بازار، همه ما می‌دانیم که خریدکردن یکی از بخش‌های مهم و جذاب سفر محسوب می‌شود. در فرهنگ ما ایرانیان خرید سوغاتی و یادگاری یکی از رسومات سفرهای ما به شمار می‌آید. وجود شهرهای مرزی و مناطق آزاد در ایران باعث شده خرید مهم‌ترین هدف در سفر قرار بگیرد. اگر شما به دنبال بهترین شهر برای خرید هستید در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مقاصد سفر برای خرید را به شما معرفی کنیم.

اگر در خرید جدی هستید، این لیست برای شما مناسب است. در ادامه بهترین مقاصد و شهرهای مناسب برای خرید کردن را به شما معرفی خواهیم کرد.

چابهار

چابهار شهر جنوبی در هم‌جواری دریای عمان قرار گرفته است. معمولاً کسانی که برای خرید به مسافرت می‌روند تور چابهار یکی از انتخاب‌های آنها به شمار می‌رود. زیرا در این شهر شما انواع محصولات با تنوع قیمتی زیادی را پیدا خواهید کرد.یادتان باشد اگر تور چابهار را برای خرید انتخاب کردید مهم‌ترین مراکز خرید این شهر را به یاد داشته باشید. مجتمع تجاری ابریشم، بازار سنتی فجر و مرکز خرید پردیس، مرکز خرید صالحیار و مجتمع تجاری تیم همگی جز مهم‌ترین مراکز خرید چابهار محسوب می‌شوند.


 

بانه

بانه یکی از شهرهای معروف مرزی در ایران است. شهر بانه بیشتر در فروش لوازم‌خانگی و خرید جهیزیه در بین مردم شهرت یافته است. اما در مراکز خرید بانه شما علاوه بر لوازم‌خانگی می‌توانید انواع مختلف کالاها را پیدا کنید. بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید در بانه عبارت‌اند از مرکز خرید کاندید، مرکز خرید اربابا، مرکز خرید قادری و پاساژ پاسارگاد، پاساژ عزیزی و پاساژ گلستان. اگر به دنبال شهری برای سفر و باهدف خرید هستید حتماً بانه را در لیست خود قرار دهید.

جلفا

شهر جلفا یکی دیگر از شهرهای مرزی ایران محسوب می‌شود. ازآنجایی‌که کشور ترکیه، ارمنستان و آذربایجان در نزدیکی جلفا قرار دارند شما در این شهر می‌توانید اجناس خارجی اورجینال درعین‌حال ارزان‌قیمت پیدا کنید. در این شهر مراکز خرید مثل مجتمع تجاری ستارخان و بازار روس‌ها قرار دارد. انواع‌ کالاهای مثل اسباب‌بازی، لوازم‌آرایش و پوشاک برای مسافرانی که از سرتاسر کشور به‌قصد خرید به جلفا آمده‌اند عرضه می‌شود.

بهترین مقاصد گردشگری برای عاشقان خرید

کیش

جزیره کیش فارغ از جنبه‌های گردشگری وجود پاساژهای مدرن و شیکی که دارد توانسته نظر علاقه‌مندان زیادی را که قصد خرید دارند را به خود جلب کند. بی شک تور کیش علاوه برگشت و گذار بهترین گزینه برای خرید محسوب می‌شود. با وجود اجناس مختلفی که در کیش به فروش می‌رسد؛ اما بازار پوشاک در این جزیره داغ‌تر نسبت به سایر محصولات است. ازآنجایی‌که کیش بازارها و فروشگاه‌های زیادی را در خود جای‌داده است در زمان شرکت تور کیش حتماً سری به مرکز خرید دامون، مرکز خرید پردیس، بازار مروارید، بازار مریم کیش، بازار زیتون کیش و بازار ونوس کیش بزنید.

تبریز

اگر بخواهیم شهری را به شما معرفی کنیم که در کنار مناطق گردشگری و غذاهای لذیذ که دارد مقصد مناسبی برای کسانی که به‌قصد خرید می‌خواهند سفر خود را آغاز کنند حتماً شهر تبریز یکی از این مقاصد خواهد بود. کیفیت محصولات و قیمت مناسب دلیل شهرت شهر تبریز برای یک خرید لذت‌بخش است. اگر بخواهیم چند تا از مهم‌ترین مراکز خرید تبریز را نام ببریم باید به مجتمع تجاری پردیس، مرکز خرید جواهر تبریز، برج بلور و مرکز خرید لاله اشاره کنیم.علاوه بر این تبریز را می‌توان به‌عنوان قطب علمی، فرهنگی و پایتخت فرش دانست.

بهترین مقاصد گردشگری برای عاشقان خرید

قشم

علاوه بر زیبایی‌ها و جاذبه‌های منحصربه‌فرد قشم مراکز خرید بسیار خوبی در این جزیره ساخته شده است. قیمت محصولات و کالاها در قشم به‌صرفه است همین موضوع هم باعث شده است که افراد زیادی تمایل داشته باشند که تور قشم را برای خرید و گشت‌وگذار انتخاب کنند.

در تور قشم از بازار درگهان، بازار خلیج‌فارس، بازار دو دلفین قشم، مجتمع تفریحی - تجاری سیتی‌سنتر ۱ و ۲، بازار نخل و بازار فردوسی غافل نشوید.

ماکو

ماکو شهری است در نزدیکی مرز ترکیه و در شمال غربی آذربایجان قرار دارد. وجود بزرگ‌ترین منطقه آزاد ایران در ماکو باعث شده است که هر ساله بر تعداد مسافرانی که برای بازدید و خرید از بازارچه‌های مرزی ماکو به این شهر سفر می‌کنند افزوده شود. در این شهر خبری از محصولات بی‌کیفیت و غیر اصل نیست. پیشنهاد ما به شما این است که در کنار خرید جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری ماکو را از دست ندهید و تمام زمان خود را به خرید اختصاص ندهید.

مهاباد

مهاباد یکی دیگر از شهرهای کردنشین است که هر کس برای یکبار هم که شده باید سفر به این شهر زیبا را تجربه کند. مهاباد علاوه بر بازارچه‌ها مقرون‌به‌صرفه دارای طبیعت بکر و بی‌نظیری نیز است؛ بنابراین کسانی که قصد لذت‌بردن از جاذبه‌های طبیعی و به دنبال یک خرید به‌صرفه هستند رفتن به مهاباد یک تیر باده و دو نشان برایشان محسوب می‌شود. از مراکز مهم خرید در مهاباد که طرف‌داران زیادی دارد می‌توان به مجتمع تجاری نگین غرب مهاباد، بازار اصغری مهاباد و بازارچه نور مهاباد اشاره کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله ما تمام سعی خود را کرده‌ایم تا بهترین مراکز خرید ایران را به شما معرفی کنیم. امیدواریم توانسته باشیم در این راه راهنمای خوبی برای شما باشیم تا لذت سفر و خرید را برای شما دوچندان کنیم. در پایان اگر علاقه‌مند به سفر و گردشگری هستید از شما دعوت می‌کنیم به سایت آژانس مسافرتی آرند تور مراجعه کنید.

کد خبر: ۱۹۹٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha