۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
۹۵ درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر اجرایی شده است
فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

۹۵ درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر اجرایی شده است

همدان - فرماندار ویژه شهرستان ملایر بابیان اینکه ۳۸ کیلومتر از خط انتقال آبرسانی از سد کلان به ملایر تکمیل شده است، گفت: ۹۵ درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قدرت اله ولدی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان ملایر با بیان اینکه همدلی و همکاری بین مجموعه مدیران شهرستان ملایر بی نظیر است، گفت: دادستان عمومی و انقلاب ملایر همکاری لازم را با مدیران دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح لایروبی رودخانه‌های فصلی در سال گذشته این اقدام را عاملی در مهار سیلاب‌های فروردین ماه امسال دانست و گفت: پس از بارشهای اخیر مشکلی برای شهرستان ملایر به وجود نیامد.

فرماندار ویژه ملایر بابیان اینکه ۹۵ درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر انجام شده و باید پیگیری شود تا بقیه کار نیز هرچه سریع‌تر به اتمام برسد، گفت: عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ملایر از سد کلان از سال ۸۹ آغاز شده است.

ولدی اضافه کرد: تاکنون ۳۸ کیلومتر از خط انتقال آبرسانی از سد کلان به ملایر تکمیل و حجم آب تصفیه شده سالانه در این تصفیه خانه ۱۲ میلیون مترمکعب پیش بینی شده است.

وی گفت: با اجرای خط انتقال آب و احداث مخازن آب در داخل شهر ۲۰ هزار متر مکعب از آب شرب شهر ملایر توسط این مجموعه تأمین خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه سرمایه‌گذاری اولیه برای اجرای این پروژه ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: دوره بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب شهرستان ملایر ۲۵ سال تعیین شده است.

ولدی با بیان اینکه به دنبال طرح‌های کشاورزی کم آب بَر در سطح شهرستان هستیم و باید به این سمت حرکت کنیم، گفت: تغذیه‌های مصنوعی برای شهرستان مورد نیاز است و مدیران دستگاه‌های مرتبط باید ضمن پیگیری اعتبارات، مطالعات اولیه این پروژه‌ها را انجام دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران باید تلاش کنند تا هر استعلامی که در خصوص سرمایه گذاری در شهرستان ملایر انجام می‌شود حداکثر ظرف یک هفته پاسخ داده شود، گفت: هر ماه گزارش فعالیت‌ها از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اخذ می‌شود و برای کارهایی که روی زمین مانده پیگیری ویژه‌ای انجام می‌شود تا به نتیجه برسد.

کد خبر: ۱۹٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha