۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
سرمایه‌گذاری هلدینگ ماهان با ایجاد ۲هزار فرصت شغلی در اردبیل
استاندار اردبیل مطرح کرد؛

سرمایه‌گذاری هلدینگ ماهان با ایجاد ۲هزار فرصت شغلی در اردبیل

اردبیل- عاملی، استاندار اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری هلدینگ ماهان با ایجاد دوهزار فرصت شغلی و در یک هزار هکتار باغ مدرن در شمال استان در دستور کار قرار گرفته است.

سیدحامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سرمایه‌گذاری هلدینگ ماهان در استان اردبیل بی‌شک نقطه تحول در حوزه‌های مختلف استان به خصوص در بخش گردشگری است که برای ثروت‌آفرینی در استان به عنوان نقطه عطف و مهمی محسوب و باید مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مختلف گردشگری و کشاورزی به صورت خدادادی در استان اردبیل وجود دارد گفت: باید بهره‌برداری مناسبی از این ظرفیت‌ها برای تولید ثروت در استان مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم طرح‌های تحول‌گرا را با مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری عملیاتی‌سازی کنیم.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: ثروت‌آفرینی با استفاده از ظرفیت‌های موجود جزو اولویت‌های اساسی است و با توجه به این که طرح‌های مهمی در سطح کشور اجرایی شده و این شرکت سرمایه‌گذاری در حوزه سرمایه‌گذاری از ظرفیت افراد دارای اهلیت، صلاحیت و توانمندی مالی استفاده کرده بنابراین باید بتوانیم با تمهیدات به عمل آمده در این زمینه به تمامی اهداف اقتصادی خود جامه عمل بپوشانیم.

عاملی اظهار کرد: توجه به سرمایه‌گذاری‌های گردشگری در نقاط مختلف کشور با توجه به منابع طبیعی و حیات وحش برای ایجاد زمینه بهره‌مندی گردشگران زمینه‌ساز جذب و ماندگاری گردشگران باشد که به همین منظور با همکاری هلدینگ ماهان مقدمات اجرای طرح‌های گردشگری و کشاورزی از هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: ایجاد یک هزار هکتار باغ مدرن در شمال استان و اشتغال‌زایی به ازای هر هکتار دو نفر در دستور کار قرار گرفته و با توجه به این که اردبیل دارای مناطق گردشگری و بکر متعددی است بنابراین مطالعات لازم توسط این شرکت سرمایه‌گذاری انجام یافته نحوه بهره‌برداری با حفظ ماهیت طبیعی این منطقه بررسی و کارشناسی شده است.

کد خبر: ۱۹۹٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha