۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
ادامه روند تند صعودی جفت ارز پوند به روپیه| آیا بازار شاهد اصلاح نرخ خواهد بود؟
تحلیل بازار فارکس؛

ادامه روند تند صعودی جفت ارز پوند به روپیه| آیا بازار شاهد اصلاح نرخ خواهد بود؟

نرخ مبادله پوند به روپیه پس از صدور بیانیه جنگ طلبانه اقتصاددان ارشد بانک مرکزی انگلیس اوجی صعودی به خود گرفته و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش بازار؛ نرخ مبادله پوند به روپیه پس از صدور بیانیه جنگ طلبانه اقتصاددان ارشد بانک مرکزی انگلیس اوجی صعودی به خود گرفت. همچنین ادامه واگرایی بین عملکرد بانک های مرکزی دو کشور، از دیگر دلایل مهم افزایش نرخ مبادله پوند به روپیه است که باید آن را جدی گرفت.

در حال حاضر، نرخ مبادله این جفت ارز در محدوده ۱۰۰.۳۳ قرار دارد که چند واحد بالاتر از پایین ترین سطح این ماه یعنی ۹۷.۹۰ است. در همین دوره، جفت USD/INR نیز نزدیک به بالاترین حد خود در حال نوسان است.

پیش بینی نرخ مبادله پوند به روپیه هند

GBP to INR


نمودار چهار ساعته نشان می دهد که نرخ مبادله پوند به روپیه (GBP/INR) طی چند هفته گذشته افزایشی صعودی داشته است. این جفت ارز در محدوده بالای کانال نزولی که در نمودار بالا با رنگ قرمز نشان داده شده در حرکت است.

جفت پوند به روپیه همچنین کمی بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده و این در حالیست که نوسانگر استوکاستیک بالاتر از سطح خرید قرار گرفته است.

این جفت تا زمانی که بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه در حرکت باشد، همچنان در روند صعودی باقی خواهد ماند. اگر این اتفاق بیفتد، سطح کلید بعدی برای رصد روی ۱۰۲ خواهد بود که بالاترین نقطه سال ۲۰۲۲ محسوب می شود. سقوط به زیر سطح حمایت در ۹۹.۵۰، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۹۹٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha