۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
انباشت بدهی بانکی مهمترین مشکل واحدهای تولیدی ایلام است
معاون استاندار ایلام:

انباشت بدهی بانکی مهمترین مشکل واحدهای تولیدی ایلام است

ایلام-- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه انباشت بدهی بانکی مهمترین مشکل واحدهای تولیدی استان ایلام است، گفت: در سال جهش تولید باید بخش مهمی از موانع تولید در استان برداشته شود.

به گزارش بازار، حیدر نعمتی ظهر یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری ایلام اظهار کرد: طی دو سال گذشته مشکلات بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در استان حل شده است.

وی افزود: در سال جهش تولید باید مشکلات عمده واحدهای تولیدی استان به خصوص واحدهای تولیدی مشکل دار حل شود.

وی با اشاره به اینکه انباشت بدهی بانکی مهمترین مشکل واحدهای تولیدی استان ایلام است، افزود: مشکلات مربوط به استمهال تسهیلات، بیمه تامین اجتماعی، امور مالیاتی و... از دیگر مشکلات عمده واحدهای تولیدی در استان است.

نعمتی با تاکید بر لزوم همکاری بانک های استان برای همکاری با واحدهای تولیدی استان، گفت: احیای واحدهای صنعتی راکد، نیمه فعال و افزایش تکمیل ظرفیت در استان نیازمند همکاری بانک های استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بیان کرد: یکی از مهمترین نیازهای استان ایجاد اشتغال پایدار است که یکی از راهکارهای اصلی حفظ اشتغال در استان رونق تولید از طریق حل مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی اضافه کرد: قدم های خوبی در سال جاری در کارگروه رفع موانع تولید برای واحدهای تولیدی استان برداشته می شود که امیدواریم منجر به افزایش اشتغال و رونق تولید در استان شود.

نعمتی با اشاره به اینکه مرز مهران ظرفیت بزرگی برای واحدهای تولیدی استان به شمار می رود، افزود: واحدهای تولیدی می توانند تولیدات خود را به کمترین هزینه ممکن در بخش حمل و نقل به عراق صادر کنند.

کد خبر: ۱۹٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha