۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
اجرای ۳ طرح پایین‌ دستی پتروشیمی در شهرستان‌های بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اجرای ۳ طرح پایین‌ دستی پتروشیمی در شهرستان‌های بوشهر

بوشهر- رستمی مدیر کل جذب سرمایه استانداری بوشهر از اجرای ۳ طرح پایین‌دستی پتروشیمی در شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد.

رسول رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بخش زیادی از ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی، با افزایش تولید و رشد سرمایه‌گذاری محقق می‌شود و تمام توان خود را برای جذب سرمایه گذاران معتبر داخلی و خارجی در استان بوشهر بکار می‌ گیریم.

وی افزود: در یکسال اخیر ۵۴ درصد منابع بانکی استان بوشهر از طریق تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده و از مجموع ۱۰۰ هزار میلیارد تومان، بالغ بر ۵۴ هزار میلیارد تومان، تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر کل جذب سرمایه استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های پایین دستی پتروشیمی از راهکارهای مناسب مدیریت استان بوشهر برای افزایش اشتغال نیروهای جوان بومی است و موفقیت‌های خوبی نیز حاصل شده است.

رستمی از اجرای ۳ طرح پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بزودی ۳ طرح پارک تخصصی کود شیمیایی در ۳ شهرستان استان بوشهر اجرایی و عملیاتی می شود که اشتغال قابل توجهی در بر دارد.

وی اضافه کرد: یک طرح پارک تخصصی اوره در منطقه ویژه شمال استان بوشهر اجرایی می‌شود.

مدیر کل جذب سرمایه استانداری بوشهر گفت: همچنین یک‌ پارک تخصصی نیز در شهرستان دیر جنب متانول کاوه و یک‌ پارک نیز در منطقه ویژه پارس جنوبی جانمایی شده که بزودی اجرایی می‌شود.

رستمی افزود: در پارک تخصصی کود اوره در زمان اجرای طرح حدود یکهزار اشتغال و در زمان بهره برداری نیز ۲۰۰ شغل ایجاد می‌شود که فرصت مناسبی برای جوانان بومی است.

مدیر کل جذب سرمایه استانداری بوشهر گفت: در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور نیز تسهیلات ارزشمندی از تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ پرداخت شده و مشکلی برای تامین منابع بانکی در این زمینه نداریم.

کد خبر: ۱۹۹٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha