۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
احصا مشکلات متعدد در حوزه سوخت‌رسانی| پیگیری رفع مشکلات در جلسه آتی کمیسیون انرژی
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد

احصا مشکلات متعدد در حوزه سوخت‌رسانی| پیگیری رفع مشکلات در جلسه آتی کمیسیون انرژی

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به احصا مشکلات متعدد در حوزه سوخت‌رسانی و گازرسانی، گفت: مشکلات احصا شده در جلسه آتی کمیسیون انرژی پیگیری خواهند شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالعلی رحیمی مظفری با اشاره به پایان سفر هیات اعزامی از کمیسیون انرژی مجلس به استان سیستان و بلوچستان درباره اقداماتی که قرار است برای رفع مشکلات استان در حوزه سوخت و گازرسانی انجام شود، گفت: مشکلات متعددی در این بازدید میدانی احصا شدند که جهت رفع آن‌ها در کمیسیون مورد پیگیری قرار خواهند گرفت، مشکلاتی همچون تسریع در اجرای گازرسانی‌هایی که کلید آن‌ها در شهرهای مختلف استان خورده است، تکمیل شبکه‌های داخلی شهر، حل مشکلات شهرستان چابهار با منطقه ویژه اقتصادی با حضور نمایندگانی از آن‌ها در کمیسیون، کمک به حل مشکلات اسکله صیادی، حل مشکل سوخت لنج‌های تجاری که به پاکستان می‌روند اما امکان استفاده از بانکرینگ را ندارند، رفع مشکلات طرح کدینگ در استان، احداث سریع‌تر انشعابات شهر زابل، اجرای سریع‌تر خطوط انتقال سایر شهرهای باقی مانده در استان مانند سروان، انتقال فرآورده با توسعه ناوگان حمل و نقل، ایجاد ایستگاه‌های سی. ان. جی با حمایت و ارائه تجهیزات رایگان توسط وزارت نفت و... که همگی این موارد در جلسه جمع‌بندی کمیسیون انرژی پیگیری خواهند شد.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در جلسه آتی و پیش‌روی کمیسیون نشستی را با حضور نمایندگان سیستان و بلوچستان، استاندار، مسئولان حوزه سوخت در سطح ملی و منطقه‌ای، مسئولان منطقه ویژه اقتصادی استان و... برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم این مشکلات را حل کنیم، هرچند در طول این سفر طی تماس با وزارت نفت مقرر شد؛ با افزایش تزریق سوخت به منطقه و توسعه ناوگان مشکل به صورت مقطعی حل شود تا فرصت برای حل مشکل به صورت دائمی در اختیار کمیسیون قرار گیرد.

به گزارش خانه ملت، ابتدای هفته جاری هیاتی متشکل از عبدالعلی رحیمی مظفری، حسین حسین‌زاده، رمضانعلی سنگدوینی و منصور شکرالهی به عنوان اعضای کمیسیون انرژی و معین‌الدین سعیدی و عبدالناصر درخشان به‌عنوان نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، همچنین عظیمی‌فر مشاور وزیر نفت، نوشادی مدیر مهندسی توسعه گاز، نژادعلی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شاهکرمی مدیرکل پارلمانی وزارت نفت طی سفر به استان سیستان و بلوچستان از وضعیت سوخت رسانی و گازرسانی به شهرهای مختلف این استاد بازدید و با نشستن پای درد و دل های مردم، مشکلات آن‌ها را در حوزه ها را با هدف پیگیری در کمیسیون انرژی احصا کردند.

کد خبر: ۱۹۹٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha