۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
افزایش ۳ درصدی قیمت ریپل در بازار| آیا می تواند به صعودی شدن روند قیمت امیدوار بود؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

افزایش ۳ درصدی قیمت ریپل در بازار| آیا می تواند به صعودی شدن روند قیمت امیدوار بود؟

قیمت ریپل روز دوشنبه با حدود ۳.۵ درصد افزایش قیمت مواجه شده که البته با وجود افزایش قیمت، احتمال دارد این رمزارز همچنان در محدوده کم نوسانی از قیمت بین ۰.۳۳ تا ۰.۳۸ دلار معامله شود.

به گزارش بازار؛ قیمت ریپل روز دوشنبه با حدود ۳.۵ درصد افزایش قیمت مواجه شده که البته با وجود افزایش قیمت، احتمال دارد این رمزارز همچنان در محدوده کم نوسانی از قیمت بین ۰.۳۳ تا ۰.۳۸ دلار معامله شود.

قرار گرفتن ریپل در حاشیبه بازار، ناشی از درگیری مدیران ارشد این شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است که نتیجه این پرونده، تا حد زیادی روی قیمت ریپل تاثیرگذار خواهد بود.

اگرچه قیمت بیت کوین و بسیاری از رمزارزهای بازار، حتی مواردی مانند گالا یا سولانا طی روزهای گذشته، افزایش چشمگیری داشته اند، اما باید توجه داشت که مشکل ریپل، علاوه بر وضعیت کلی بازار رمزارزها به دعوی حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده باز می گردد و تا زمانی که وضعیت پرونده این دعوی مشخص نشده و قاضی به نفع ریپل رای ندهد، نمی توان انتظار پیشرفت چشمگیر در قیمت این رمزارز را داشت.

پیش بینی قیمت ریپل

Ripple price


پرونده حقوقی میان ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) همچنان مانع رشد قیمت این رمزارز محبوب و قدیمی شده است. بسته به حکمی که امسال پیش بینی می شود، احتمال اینکه شاهد شروع روند صعودی محکم و قابل توجه برای ریپل باشیم بسیار زیاد است.

اما علیرغم شرایط فاندامنتال ریپل، انتظار می رود بازار این رمزارز همچنان برای مدتی در حاشیه قرار دارد و در محدوده ۰.۳۳ تا ۰.۳۸ دلار معامله شود. حرکت به خارج از این محدوده قیمت نشان دهنده شروع یک روند جدید بوده و این تحلیل را نقض خواهد کرد.

کد خبر: ۱۹۹٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha