۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
نظارت جدی بر بازار خرید و فروش بلیت سفرهای نوروزی

نظارت جدی بر بازار خرید و فروش بلیت سفرهای نوروزی

سخنگوی سازمان تعزیرات از نظارت جدی بر بازار خرید و فروش بلیت سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش بازار، محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات در خصوص برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز گفت: هر ساله برنامه ویژه‌ای را برای ایام نوروز در نظر داریم و بخش‌های نظارتی را هم افزایش دادیم.

او افزود: امسال تعداد گشت‌های نظارتی را اضافه می‌کنیم و بر بازار هدف از جمله محل اقامت افراد‏، بهداشت، مواد غذایی و بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس‌ها متمرکز می‌شویم.

اسفنانی در خصوص نظارت بر افزایش‌های غیرقانونی قیمت‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه امسال ممکن است سفرها زودتر آغاز شود جلساتی را در مجلس شورای اسلامی درباره تعیین قیمت بلیت‌ها برگزار کردیم و این موضوع را در کمیسیون‌های مختلف به بررسی پرداختیم.

او افزود: بعد از بررسی‌ها اگر بنا باشد افزایش قیمتی داشته باشیم مردم را در جریان قرار خواهیم داد تا کسی بی رویه افزایش قیمت ندهد. در صورتی که افزایش غیرقانونی اتفاق بیفتد با متخلفان برخورد خواهد شد.

اسفنانی همچنین درباره برنامه ریزی‌های مختص به سفر اربعین گفت: برای هر مناسبتی از دو ماه قبل کارهای مقدماتی انجام می‌شود و اربعین موضوع موضوع بسیار متفاوت با برنامه‌های دیگر است، ‎ بنابراین کارها زودتر از موعد مقرر انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات ادامه داد: در مجلس نیز درباره قیمت بلیت‌های سفرهای اربعین پیش بینی‌هایی شده که در صورت مطابقت عرضه و تقاضا تغییر قیمتی نخواهیم داشت. همچنین برحسب تعداد پروازهای داخلی و خارجی ناوگان هوایی تقویت خواهد شد و در این زمینه مدیریت می‌کنیم.

کد خبر: ۱۹۹٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha