۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
فرسوده بودن شبکه توزیع آب در زنجان ۱۲ درصد هدررفت را به خود اختصاص داده است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

فرسوده بودن شبکه توزیع آب در زنجان ۱۲ درصد هدررفت را به خود اختصاص داده است

زنجان-جزءقاسمی،مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان،با بیان اینکه هدر رفت آب شهری در استان زنجان نسبت به سطح کشور پایین است،گفت: فرسوده بودن شبکه توزیع آب ۱۲ درصد این هدررفت را به خود اختصاص داده است.

علیرضا جزءقاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه هدر رفت آب شهری در استان زنجان نسبت به سطح کشور پایین است،گفت: باید هدر رفت آب به کمترین درصد برسد.

وی با بیان اینکه فرسوده بودن شبکه آب‌رسانی باعث شده است تا شاهد هدررفت آب باشیم،ابراز داشت: میزان هدررفت آب در استان زنجان حدود ۳۰ درصد است که از این مقدار فرسوده بودن شبکه توزیع آب حدود ۱۲ درصد این هدررفت را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان،گفت: به دلیل محدود بودن منابع تخصیص یافته به این شرکت، اولویت ما استفاده بهینه از منابعی است که در اختیار داریم.

جزءقاسمی تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های حال حاضر شرکت آب و فاضلاب استان که از دیرباز گریبان‌گیر شرکت بوده، موضوع فرسودگی و قدمت بالای شبکه آب‌رسانی است.

وی با بیان اینکه رفع این مشکل باید ۴۰ درصد شبکه توزیع آب زنجان بازسازی و اصلاح شود،ابراز داشت: انجام اصلاح شبکه توزیع آب برای مناطقی از استان خارج از نوبت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان،تصریح کرد: مشکل اصلی در زمینه فرسودگی و قدمت بالای شبکه توزیع آب زنجان مربوط به هسته مرکزی شهر است که در همین راستا حدود ۳۵ کیلومتر از این شبکه طی سال‌های اخیر اصلاح و بازسازی شده است.

کد خبر: ۱۹۹٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha