۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
برنامه ای برای قطع گاز گلخانه ها و مرغداری ها نداریم
در گفتگو با بازار؛

برنامه ای برای قطع گاز گلخانه ها و مرغداری ها نداریم

ساری- عنایتی، رئیس جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به سرما و یخبندان پیش رو، برنامه ای برای قطع گاز مرغداری ها و گلخانه ها در استان وجود ندارد.

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بروز یخبندان در استان اظهار داشت: برای مقابله با بحران تمهیداتی برای جلوگیری از خسارت ها در باغات و بخش کشاورزی طراحی شده است.

وی با عنوان این که هنوز بخشی از مرکبات استان برداشت نشده است از کشاورزان و باغداران خواست تا موارد ایمنی را برای پیشگیری از خسارت رعایت کنند و افزود: همچنین قرار شد برای پیشگیری از خسارت های بخش طیور و صنایع تبدیلی از قطع برق آن ها خودداری شود.

وی از زنبورداران خواست تا پوشش مناسبی برای جلوگیری از خسارت و آسیب به زنبورستان ها داشته باشند و گفت: برای تامین نهاده ها و خوراک دام در مناطق کوهستانی نیز برنامه ریزی شده است.

عنایتی یادآور شد: هرچند احتمال آن که برق سنگینی در مقایسه با دوره های قبلی نداشته باشیم اما لازم است هماهنگی لازم برای پیشگیری از خسارت ها در مجموعه های تحت پوشش کشاورزی صورت گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: با توجه به برودت هوا، هیچ برنامه ای برای قطع گاز گلخانه، مرغداری و واحدهای تولید پرورش قارچ و غیره وجود ندارد.

کد خبر: ۱۹۹٬۰۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha